Mai in gluma, mai in serios… ;)

Ianuarie 9, 2009

Scrisoare de dragoste – 2

Filed under: d'ale vietii — Sorina @ 20:46
Tags: , , , , , , , , , ,

balzacHonore de Balzac catre Evelina Hanska

Ingerul meu iubit

Sunt aproape nebun dupa tine, atat de nebun pe cat poate fi un indragostit: nu pot scrie impreuna nici doua idei care sa nu te contina pe tine intre ele. Nu ma mai pot gandi la nimic altceva in afara de tine.
In ciuda vointei mele, imaginatia imi zboara mereu la tine. Te mangai, te sarut, iti soptesc, o mie de idei amoroase despre tine ma coplesesc in fiecare clipa.
Cat despre inima mea, acolo vei fi mereu numai tu. Te simt acolo intr-un mod delicios. Dar, Doamne, ce se va alege de mine daca tu imi intuneci ratiunea?!
Ma trezesc in fiecare dimineata spunandu-mi „Haide, mergi la ea!”. Apoi, reusesc sa ma opresc o clipa miscat de simtul obligatiilor. E un conflict infricosator. Asta nu e viata. N-am mai fost niciodata asa. Ai devorat toata ratiunea mea. Ma simt aiurit si fericit de cum incep sa ma gandesc la tine. Ma invartesc nebuneste intr-un vis delicios in care intr-o clipa traiesc o suta de ani. Ce situatie oribila!
Coplesit de dragoste, simtind dragostea in fiecare por, traind doar pentru dragoste, simtindu-ma consumat de emotii si prins intr-o mie de paienjenisuri. O, iubita mea Eva, tu n-ai stiut.
Am luat portretul tau. El sta acum in fata mea si ii vorbesc ca si cum ai fi langa mine. Te vad la fel ca si ieri, frumoasa, nespus de frumoasa.
Ieri, de-a lungul intregii zile, mi-am zis: „Ea e a mea!”. Ingerii nu sunt imbatati de fericire in paradis cum am fost eu ieri…

3 comentarii »

  1. E o scrisoare frumoasa de dragoste, e pe placul meu, nici prea siropoasa, dar nici una in care evita elementele esentiale unei astfel de scrisori.
    O noapte linistita Sorina!

    Comentariu de mihaela — Ianuarie 9, 2009 @ 23:26 | Răspunde

  2. Mihaela, desi multi oameni considera „indragosteala” si iubirea ca fiind desuete (atat ca sentimente, cat si ca forme de manifestare), eu cred ca – in absenta lor – viata ar fi stearpa si fada…
    Pentru ca intamplator am gasit aceste doua scrisori, am zis sa le postez, ca poate mai sunt oameni care cred in aceste minunate sentimente, bucurandu-se de citirea lor (a epistolelor)… Daca MACAR o persoana (respectiv, tu) s-a bucurat de ele, pot sa spun ca mi-am atins scopul…😉

    Comentariu de Sorina — Ianuarie 10, 2009 @ 13:15 | Răspunde

  3. si eu…
    excelenta initiativa..mi-a facut bine ….

    Comentariu de sorinadavid — Ianuarie 11, 2009 @ 09:09 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

