Mai in gluma, mai in serios… ;)

Ianuarie 5, 2009

Scrisoare de dragoste – 1

beethovenBeethoven catre “Immortal Beloved”, anul 1811

Buna dimineata, e 7 iulie!

Chiar cand sunt in pat, gandurile mele alearga spre tine, iubirea mea eterna, cu bucurii, pe ici si pe colo, apoi din nou cutristeti, asteptand sa aflu daca Soarta ne va asculta rugamintile.
Ca sa dau piept cu viata, a, nevoie sa traiesc alaturi de tine sau sa nu te mai vad nicicand. Da, m-am hotarat sa vagabondez prin strainatati, pana cand voi putea sa alerg in bratele tale si sa spun ca am gasit un camin adevarat langa tine, iar apoi, strans in bratele tale, sa imi las sufletul sa se ridice in imparatia sulfetelor binecuvantate – caci, vai, din nefericire, asa trebuie sa fie. Cu cat vei sti ca iti sunt credincios, cu atta vei deveni mai linistita ; nici o alta femeie nu poate fi stapana inimii mele – niciodata, niciodata ! o, Doamne, de ce trebuie sa stea cineva departe de cea care ii este atat de draga !
Viata mea in Viena nu este altceva decat o viata vrednica de dispret. Iubirea ta m-a facut, in acelasi timp, cel mai fericit si cel mai nefericit dintre muritori. La varsta mea, am nevoie de stabilitate si siguranta – ar putea acestea coexista cu legatura noastra?
Ingerul meu, mi s-a spus ca posta merge in fiecare zi… De aceea trebuie sa inchei, ca sa poti primi scrisoarea mea degraba. Fii linistita, caci numai daca le gandim pe toate calm, fiintele noastre isi pot atinge scopul de a fi impreuna. Fii linistita… iubeste-ma. Azi, ieri… ce lunga e asteptarea pana vii… tu… viata mea… tu esti tot ce am… iti trimit gandurile mele cele mai bune… Nu inceta sa ma iubesti si niciodata nu judeca gresit inima credincioasa a iubitului tau.

Al tau pentru totdeauna, tu a mea pe vecie, noi – de-a pururi.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

