Mai in gluma, mai in serios… ;)

Ianuarie 4, 2009

Mainile

moise1O minge de baschet, in mainile mele, valoreaza aproximativ 19 dolari; o minge de baschet, in mainile lui Michael Jordan, valoreaza aproximativ 33 de milioane de dolari. Depinde de mainile in care se afla.
O minge de baseball, in mainile mele, valoreaza aproximativ 6 dolari; o minge de baseball, in mainile lui Mark McGuire, valoreaza 19 milioane de dolari. Depinde de mainile in care se afla.
O racheta de tenis este fara valoare, in mainile mele; o racheta de tenis, in mainile lui Venus Williams, este garantia unei
victorii. Depinde de mainile in care se afla.
Un toiag, in mainile mele, ar tine (poate!) la distanta un animal furios; un toiag in mainile lui Moise ar desparti marea. Depinde de mainile in care se afla.
O prastie, in mainile mele, ar fi o jucarie de copii; o prastie, in mainile lui David, ar insemna o arma puternica. Depinde de mainile in care se afla.
Doi pesti si cinci paini, in mainile mele, nu ar insemna decat cateva sandviciuri; doi pesti si cinci paini, in mainile lui Isus, ar hrani mii de persoane. Depinde de mainile in care se afla.
Cuie, in mainile mele, ar putea folosi construirii unei colivii pentru pasari; cuie, in mainile lui Isus, au facut posibila salvarea intregii lumi. Depinde in mainile cui se afla.

4 comentarii »

  1. E fantastica!!

    Comentariu de mihaela — Ianuarie 4, 2009 @ 20:35 | Răspunde

  2. Noi singuri dam valoare lucrurilor, depinde cat de iscusiti suntem! In mainile lui Michael Jordon o cana de faina ar fi egala cu 0, dar in mainile unei bucatarese ar fi cateva placinte…

    Comentariu de Diana — Ianuarie 4, 2009 @ 23:31 | Răspunde

  3. Eu în mâinile mele, nu fac doi bani. Dar dacă mă ţine Dumnezeu în mâinile Sale…

    Comentariu de ionatan — Ianuarie 5, 2009 @ 08:26 | Răspunde

  4. Vreau si eu placinte!!!🙂

    Comentariu de Sorina — Ianuarie 5, 2009 @ 19:10 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

