Mai in gluma, mai in serios… ;)

Ianuarie 1, 2009

La inceput de an

noi_01ian20091Dragi prieteni,
Acum, la inceput de an, imi fac – ca tot omul normal (desi se pare ca numai asa nu sunt – prietenii stiu de ce!🙂 ) – un bilant al rastimpului scurs de la ex-ul Revelion… si nu pot sa cred ce rezultat imi da…
2008 a fost un an tare greu pentru mine (nu singurul, nu cel mai urat, dar greu de suportat): schimbari majore mi-au bulversat viata, facandu-ma adesea sa imi pierd suflul pe undeva, pe Drumul Vietii; m-am intrebat de incredibil de multe ori: „Doamne, incotro ma porti?!” dar nu m-am indoit niciodata de hotararile Lui in ceea ce ma priveste, stiind ca va alege (asa cum Il rog mereu) ceea ce stie El ca e mai bine pentru mine, in detrimentul dorintelor proprii, daca e cazul – si nu m-a dezamagit NICIODATA; mi-a tremurat sufletul de multe ori, nestiind nu doar ce imi va aduce ziua de maine, ci nici macar ce mi se va intampla in urmatoarele minute; m-am simtit ca un cocolos de ierburi uscate, asemenea celor din desert, rostogolite de vanturi neobosite, rotindu-ma si buimacindu-ma in miscari browniene, in cautarea unui zid de care sa ma ciocnesc infigandu-mi nemiscarea… si ma tot intrebam daca voi mai apuca acea zi, daca nu cumva intreaga mea viata va deveni o dare de-a dura nesfarsita, in cautarea refugiului pe care nu imi va fi dat sa il gasesc nicicand…
Si poate veti intelege, acum, de unde vine uimirea mea in aceste momente: nu doar ca am fost dusa pana la Zid, dar am descoperit ca impactul a fost nu dur (asa cum ar fi fost de asteptat) ci incredibil de moale, de dulce, de ademenitor si imbratisator, ca o invaluire in anverguri serafimice, o inlantuire ocrotitoare de inaripat heruvim; sufletul mi-a fost cotropit (fara putinta de impotrivire) de iubire calda si datatoare de incredere si speranta, de adevarate sentimente de Parinte… Si,cu fiecare zi care trece, ma simt tot mai in siguranta (desi misterul asupra a ce imi va aduce ziua de maine dainuie inca), mai iubita, mai implinita si fericita… In sfarsit, simt ca a venit momentul nasterii acelei zile din viata mea, despre care tot vorbesc de vreun sfert de veac: „Intr-o buna zi, va rasari soarele si pe strada mea!”… Sa dea Dumnezeu sa nu mai apuna, pana in cea din urma clipa a vietii mele, si sa imi incalzeasca sufletul si existenta ajutandu-ma ca – la randu-mi – sa pot deveni Soare pentru cei din jurul meu!
Incepand cu darurile pe care le-am primit de Sarbatori (care au depasit nemasurat cea mai frumoasa inchipuire a mea), incluzand multii si dragii prieteni si sentimentele lor, la care se adauga asezarea de lucruri la locul lor in viata mea – toate au fost surprize atat de mari si de frumoase, „dulciuri” daruite cu minunata generozitate de Cel-cu-palmele-cele-mai-incapatoare… Mai mult, va pot spune doar atat: incercati sa nu va serviti singuri cu bomboane, asteptati sa va fie oferite! Iar increderea va va fi rasplatita cu mult peste orice asteptare… Parole d’honeur!

LA MULTI ANI IN PACE, SANATATE, IUBIRE SI FERICIRE! Mai mult nu am ce sa va doresc…

7 comentarii »

  1. Sa ai parte de un an minunat, plin de bucurii!!Si la cat mai multe insemnari frumoase!

    Comentariu de mihaela — Ianuarie 1, 2009 @ 17:46 | Răspunde

  2. Asa sa dea Dumnezeu! Multumesc, Mihaela!

    Comentariu de Sorina — Ianuarie 1, 2009 @ 17:59 | Răspunde

  3. Cred ca nu sint prima care iti spun ca esti o femeie tare frumoasa…pe linga celelalte calitati care se vad din ceea ce scrii…🙂
    Sper sa nu te superi…cind ajungi la o anumita virsta iti vine sa spui lucrurilor pe nume…e un fel de drept pe care ti-l da virsta…

    La multi ani tie si …raspunsului la rugaciunile tale!!!

    Comentariu de peginduri — Ianuarie 2, 2009 @ 02:26 | Răspunde

  4. Ce pot sa spun, in afara de: „Slava Domnului ca ai ajuns la varsta la care ai dreptul sa spui adevarul!”🙂 Norocul meu!😉
    As minti sa spun ca nu ma intereseaza „ambalajul”; dar, ca sa fiu sincera, mult mai mult ma intereseaza ce se afla in interiorul ei… you know what I mean!…😉
    La multi ani plini de pace si fericire si voua, tuturor: si mai tineri, si mai… putin tineri…😉

    Comentariu de Sorina — Ianuarie 2, 2009 @ 18:09 | Răspunde

  5. …Dupa mult timp am revenit prin aceste locuri si desi totul parea la fel de firesc, ceva parea schimbat… Am verificat o parte din fotografii si vedeam dincolo de ecranul monitorului cum emana fericirea si implinirea, inca misterioasa pana la un moment dat. Am intrat apoi pe Hi5 la tine si la el si m-am luminat…Felicitari sincere draga mea Sorina si-ti urez -cu intarziere- casa de piatra si toata fericirea din lume. Sper sa nu fiu in cotra timp, iar ce era valabil „ieri” astazi sa fie pe dos. Eu cred in sufletul tau bun si sunt convins meriti sa fii fericita. In plus si el pare un om bun, cald si cu totul deosebit! Sper din suflet sa fie bine si sa nu ma insel.
    Cu bine!

    Comentariu de OmuBun — August 14, 2009 @ 14:15 | Răspunde

  6. Sa dea Dumnezeu numai bine, atat pentru familia noastra, cat si pentru a voastra! Pentru ca avem cu totii nevoie de Lumina si Iubire!… Multumim de urari!

    Comentariu de Sorina — August 14, 2009 @ 18:38 | Răspunde

  7. Bunule OMBUN, intotdeauna m-am luptat sa fiu, nu sa par. M-as bucura sa te cunosc. Pe mine ma gasesti la http://www.ionatanpirosca.net

    Comentariu de Ionatan Pirosca — August 18, 2009 @ 15:18 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

