Mai in gluma, mai in serios… ;)

Decembrie 29, 2008

Astazi am primit flori

Filed under: d'ale vietii — Sorina @ 15:03
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,

orchidAstazi am primit flori… Nu era ziua mea. Ne-am certat pentru prima data aseara… si mi-a spus lucruri urate care m-au ranit. Stiu ca nu a gandit ce face. Mi-a trimis astazi flori…
Astazi am primit flori; dar nu a fost aniversarea noastra. Sau alta zi speciala. Ieri m-a trantit de perete si m-a strans de gat…Totul parea un cosmar, nu-mi venea sa cred ce mi se intampla! Dimineata m-am trezit plina de vanatai. Stiu ca-i pare rau, mi-a trimis astazi flori…
Astazi am primit flori, dar nu era ziua mea. Sau alta zi speciala… Aseara m-a batut din nou, mult mai rau decat inainte. Daca l-as parasi, ce m-as face?!  Ce as face cu copiii mei?! Mi-e frica de el dar mi-e teama si sa il parasesc. Dar stiu ca ii pare rau, mi-a trimis flori azi…
Astazi a fost o zi speciala. A fost inmormantarea mea. Aseara m-a omorat in bataie. Daca as fi avut curajul si taria sa il parasesc… astazi nu as fi primit flori.

4 comentarii »

  1. Admira imaginatia ta si felul de a privi lucrurile, extraordinar ce ai scris! Insemnarile tale sunt un fel de mister, daca nu citesti tot, nu-ti dai seama cu adevarat de sensul randurilor tale:).
    O seara placuta iti doresc!

    Comentariu de mihaela — Decembrie 29, 2008 @ 16:41 | Răspunde

  2. Ma bucur, Mihaela, daca ti-au placut aceste randuri cat si mie… din pacate, nu iti pot accepta laudele pentru ca nu le merit… sunt randuri gasite candva, pe undeva, prin peregrinarile mele virtuale…

    Comentariu de Sorina — Decembrie 29, 2008 @ 16:44 | Răspunde

  3. jesus, m-am speriat rau cand am citit…draga mea prietena🙂
    sper sa fie doar imaginatie pt tine si orice femeie, niciodata realitate🙂

    Un an nou plin de impliniri si … postari mai vesele🙂

    Comentariu de Mariana Duma — Decembrie 29, 2008 @ 20:07 | Răspunde

  4. […] Mai in gluma, mai in serios. Posted in Articole Interesante | No Comments » Leave a […]

    Pingback de Think Pool! » Blog Archive » Doar pentru flori — Octombrie 9, 2010 @ 13:17 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

