Mai in gluma, mai in serios… ;)

Decembrie 28, 2008

Dumnezeu este alaturi de noi, in fiecare zi…

god_particleAi simtit vreodata nascandu-se in tine, din senin, dorinta de a face ceva frumos pentru cineva la care tii? E Dumnezeu, care iti vorbeste prin intermediul Duhului Sau.

Ai avut vreodata impresia ca cineva sta langa tine si vrea sa-ti vorbeasca? E Dumnezeu, care vrea sa comunice cu tine.

Ti-a venit vreodata in minte o persoana la care tii si pe care n-ai mai vazut-o de mult timp iar dupa putin timp ai intalnit-o sau ai primit vesti de la ea? E Dumnezeu, nu e o coincidenta.

Ai primit vreodata ceva extraordinar, fara ca macar sa fi cerut vreun lucru? Este Dumnezeu, care cunoaste secretul inimii tale.

Te-ai aflat vreodata intr-o situatie dificila din care nu stiai cum sa iesi si apoi, dintr-odata, s-a rezolvat, fara ca macar sa-ti dai seama? Este Dumnezeu, care ia in maini problemele tale si le rezolva.

Ai experimentat vreodata o imensa tristete in suflet pentru ca, putin mai tarziu, aceasta sa treaca brusc? E Dumnezeu, care ti-a dat o imbratisare mangaietoare si ti-a soptit cuvinte dulci.

Te-ai simtit vreodata atat de obosit incat sa-ti doresti sa mori si, dintr-o data, ai regasit puterea necesara pentru a merge mai departe? Este Dumnezeu, care te-a luat in brate pentru a-ti darui odihna.

Te-ai simtit vreodata in fata unor probleme care pareau ca-ti scapa din mana si, dintr-o data, inexplicabil, totul a gasit o rezolvare? Este Dumnezeu, care a pus la locul lui fiecare lucru.

Totul este atat de simplu daca este asezat in mainile lui Dumnezeu

3 comentarii »

  1. De atatea ori am simtit toate lucrurile pe care le-ai scris mai sus, si cand am constientizat de ce aveam cu adevarat nevoie, adica de El, apele erau linisitite, sufletul era impacat si lucrurile mergeau bine.
    Fantastica postare!

    Comentariu de mihaela — Decembrie 28, 2008 @ 21:43 | Răspunde

  2. Sorina…a trebuit sa pun cite un „check mark” la fiecare din intrebarile tale si inca mai am citeva check marks nefolosite ca inca n-ai pus toate intrebarile sau le tin pentru viitor…El este „suficient” pentru noi toti. Ieri venise in vizita la parintii mei un unchi de-al meu si ne povestea o discutie de-a lui cu fratele lui si el credincios dar…mai logic. Ala ii explica ca e ingrijorat de biluri in timp ce unchiul meu ii zicea „mai…eu sint bolnav si nu fac mare brinza, dar Dumnezeu imi poarta de grija ca la pasarea chioara. Si nu stiu cum se face ca atunci cind socotesc lunar citi bani am facut , sint mai putini decit banii care i-am cheltuit, si desi nu inteleg cum, mi-am platit datoriile in fiecare luna.”

    Nu este asta o minune in sine, ca multi dintre noi nu stim exact cum sypravietuim si totusi uleiul ajunge si mai avem citeodata sa dam si la altii…sau chiar mai interesant este ca atunci cind dai, ai bogatie de ulei?

    Mare este Dumnezeul nostru si plin de bunatate , si pentruca a trait printre noi stie exact prin ce trecem. Multumiri fie ridicate catre tronul Lui binecuvintat.

    Comentariu de peginduri — Decembrie 28, 2008 @ 22:36 | Răspunde

  3. Dragele mele prietene, desi aceste ganduri frumoase nu imi apartin (din pacate), m-am regasit si eu in ele! Desi nu mai stiu de pe la cine le-am primit (multe sunt de pe mail si unele sunt pastrate timp de ani, altele sunt mai „proaspete” 😉 ), chiar daca ma repet, mai mentionez o data acest lucru: le daruiesc si altora, sa se poata bucura de ele asa cum o fac si eu, la primirea lor… Ma bucur daca „mi-a iesit” si v-am facut sufletele sa zambeasca 😉 !

    Comentariu de Sorina — Decembrie 29, 2008 @ 09:14 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

