Mai in gluma, mai in serios… ;)

Noiembrie 27, 2008

Daca mi-as putea trai din nou viata…

life_beautifulM-as culca sa ma odihnesc atunci cind ma simt rau, in loc sa pretind ca pamintul se va opri daca eu nu voi fi la serviciu pentru o zi…
As arde lumanarea roz sculptata ca un trandafir, in loc sa o lassa se topeasca in camara…
As vorbi mai putin si as asculta mai mult…
As invita prieteni la masa, chiar daca e o pata pe covor si canapeaua trebuie curatata…
As minca pop-corn in camera „buna” si nu mi-as mai face atatea griji din cauza cenusii cand cineva ar vrea sa aprinda focul in semineu…
Mi-as face timp sa o ascult pe bunica povestind din tineretile ei…
N-as insista niciodata sa mergem cu geamurile masinii inchise intr-o zi frumoasa de vara, doar pentru ca parul meu a fost proaspat coafat si dat cu fixativ…
As sta intinsa pe pajiste cu capul pe iarba…
As plange si as rade mai putin privind la televizor si as face-o mai mult contempland viata…
Dar, cel mai mult, daca as avea o a doua sansa la viata, as pretui fiecare moment, l-as trai cu adevarat… nu m-as mai agita atit de mult pentru lucruri meschine si marunte…

Nu va mai faceti griji din cauza celor care nu va simpatizeaza, ba chiar mai rau…
In schimb, pretuiti prietenii pe care ii aveti si oamenii care va iubesc!
Ganditi-va la lucrurile cu care Dumnezeu v-a binecuvantat… si la ceea ce puteti face in fiecare zi ca sa va imbunatatiti mintea, trupul, sufletul, emotiile…

6 comentarii »

  1. Dar poţi face toate aceste lucruri de acum înainte.:)

    Comentariu de starsgates — Noiembrie 27, 2008 @ 20:15 | Răspunde

  2. Cam asa ma gandeam si eu…
    Desi trebuie sa fac precizarea ca aceste randuri nu imi apartin… Dar imi place sa transmit mai departe ideile bune…😉

    Comentariu de Sorina — Noiembrie 27, 2008 @ 22:18 | Răspunde

  3. am sa copiez si eu aceste ganduri mununate si le voi da mai departe!🙂

    Comentariu de elena reinerth — Noiembrie 28, 2008 @ 17:12 | Răspunde

  4. Foarte frumos din partea ta! Sa fie cu folos!😉

    Comentariu de Sorina — Noiembrie 28, 2008 @ 19:34 | Răspunde

  5. LUCIA MARIN
    Floarea Pasiunii
    Cândva, într-un septembrie îndepărtat,
    Într-o mirifică noapte cu cer înstelat,
    S-a născut în căuşul palmelor tale
    O tainică şi minunată floare.
    Nu mai văzusem o asemenea minune
    Şi căutam în gând să-i dau un nume,
    Era catifelată ca o dulce mângâiere
    Şi abunda-n culoarea a mii de curcubee.
    Când am atins-o,ea-ncet a tresărit
    Şi cu parfum romantic m-a învăluit,
    Printre petale, parcă mi-a zâmbit
    Şi-n inimă un freamăt lin eu am simţit.
    Am numit-o cu dragoste floarea pasiunii
    Şi am sădit-o în adâncul inimii,
    Iar de atunci,această floare rară
    A rămas pentru mine o scumpă comoară.
    Şi-acum se răsfaţă şi încă-mi zâmbeşte,
    Vibrează de dor şi-n şoaptă te iubeşte,
    Dar îmbătaţi de-al ei parfum ameţitor,
    Ne coborâm privirea, căci amintirile ne dor.

    Comentariu de anna — Septembrie 23, 2015 @ 15:59 | Răspunde

    • Personal, as mai fi slefuit-o un pic… no offence!🙂

      Comentariu de Sorina — Septembrie 30, 2015 @ 15:48 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

