Mai in gluma, mai in serios… ;)

Noiembrie 24, 2008

Un flash in oglinda – 3

(continuare de aici)

afghan-girlUn zambet sagalnic incolteste proaspat si calduros pe dambul obrazului drept, fata mi se lumineaza, ochii reusesc sa se “activeze” si… Ufff, dau cu ochii de un chip peste care au trecut cateva zeci de ani: este inca insuficient ponosit dar… nimeni nu intinereste, cand anii il petrec… Mda, se pare ca sunt un om ca oricare altul, pana la urma…
Acestea fiind concluzionate, ma mobilizez si ma indrept spre cat va mai fi fiind de parcurs, cu tineretea in suflet, cu intelepciunea in minte… si cu durerile reumatice, in plin avant existential…

2 comentarii »

  1. pune niste albine sa te impunga…te doare un pic dar pina la urma or sa te ajute…(pentru dureri de reumatism)

    Comentariu de Rodica Botan — Noiembrie 26, 2008 @ 09:18 | Răspunde

  2. Nu functioneaza! Probat, deja…
    Cand eram mica, prindeam albine in flori din gardul viu care inconjura fiecare bloc: erau mari cat niste clopotei (florile, nu albinele! 🙂 ); le ameteam usor, le apucam de aripioare si le pradam de polen (sleorp, ce bun era!); dupa care le eliberam, pe cate o frunza; dupa ce isi reveneau din ameteala, isi luau zborul. Nu de putine ori, s-a intamplat sa nu le ametesc suficient (mi-era teama sa nu le provoc niscaiva „stricaciuni”), asa ca „s-au trezit din anestezie” cand sa le usurez de povara; numai eu stiu cate ace mi-am smuls din degete (cu mare parere de rau, caci aflasem ca albinele care si-au pierdut acul sunt destinate pieirii; iar eu nu voiam sa le fac rau!); dar singura mea consolare asta era: se spunea ca veninul de albine te fereste de reumatism… Ori nu e valabil, ori – in cazul meu – nu a functionat… 😦

    Comentariu de Sorina — Noiembrie 26, 2008 @ 11:57 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

