Mai in gluma, mai in serios… ;)

Octombrie 24, 2008

The Polar Express – excelent!!!

Desi mai avem ceva timp pana la Craciun, nu ma pot abtine sa va recomand un filmulet EXCELENT!!!
Daca sunt de calitate, sunt de-a dreptul innebunita dupa filmele de desene animate; ei, bine, acest film m-a facut sa ma comport ca un copil, pur si simplu: ochii mi se lipisera de monitor, plini de uimire, incantare si stralucire jucausa; imi venea sa cant odata cu ei, sa topai laolalta cu ei, sa ma bucur de cadourile primite alaturi de ei… Personajele sunt atat de bine realizate, incat ai senzatia ca sunt vii… le simti bucuria de a gusta o ciocolata calda, le simti fiorii provocati de frig, le simti emotiile de care sunt coplesiti, le simti – parca – pana si teama de a se intreba daca este real ce li se intampla, daca se afla cu adevarat in acel tren care ii duce in acel loc…
M-am trezit ca mi s-a facut un dor teribil de zilele in care, plina de nerabdare, de infrigurarea asteptarii, mergeam la culcare in ajunul Craciunului, abia asteptand sa vina dimineata, cu dezvaluirea surprizelor care, oricat de mare ori mica valoare materiala ar fi avut, imi umpleau sufletul de o bucurie imensa…
Va doresc sa vedeti acest film si, aidoma mie, sa traiti – la sfarsitul lui – aceeasi duiosie si bucurie copilaresti pe care le-am trait eu… e atat de placut!… 🙂

PS: eu am vazut filmul cu titrare in romana, chiar daca in fragmentele urmatoare nu apare…


Aceasta e scena care mi-a placut cel mai mult, recunosc! O sa intelegeti de ce… 😉  (sorry pentru sonor, e ceva mai incet decat la celelalte!)

2 comentarii »

  1. Un film bun intr-adevar. Personal l-am vizionat in 3D -super!!!

    Comentariu de Radu — Octombrie 24, 2008 @ 22:55 | Răspunde

  2. Fericitule!!! Imi dai voie sa te invidiez?! Macar asa, un pic… 😉

    Comentariu de Sorina — Noiembrie 4, 2008 @ 17:01 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

