Mai in gluma, mai in serios… ;)

Octombrie 8, 2008

Va multumesc!…

Tin sa multumesc tuturor prietenilor care mi-au trimis e-mailuri inlantuite pana la aceasta data deoarece, gratie amabilitatii voastre :

1. Am încetat de a mai bea Cola, de cand am descoperit ca dizolva tartrul de pe peretii vasului de WC !
2. Nu ma mai duc la cinema, de frica sa nu ma asez pe un ac de seringa infectat cu SIDA!
3. Miros urat, deoarece nu mai folosesc deodorant care poate sa-mi provoace cancer!
4. Nu mai stationez cu masina in parcare, deoarece mi-e frica sa nu-mi inmaneze cineva un esantion de parfum pentru a ma droga si dupa aceea sa ma jefuiasca!
5. Nu mai raspund la telefon deoarece mi se poate solicita sa formez un numar lung si stupid urmand sa primesc o factura infernala cu apeluri in Uganda, Singapore sau Tokyo, ori risc sa ma aleg cu un cancer la cap!
6. Cand ies la club, nu indraznesc sa ma uit dupa nici o fata, chiar daca este foarte frumoasa, deoarece mi-e frica sa nu ma atraga intr-un hotel, sa ma drogheze si sa-mi preleveze rinichii pentru a-i vinde pe piata neagra!
7. Am depus toate economiile in contul lui Amy Bruce, o fetita sarmana care a fost spitalizata cu o maladie îngrozitoare de cel putin 7000 de ori. (Ceea ce este straniu este ca aceasta fetita continua sa aiba 8 ani din 1995…)
8. GSM-ul meu Nokia gratuit n-a sosit niciodata, nici vacantele platite la Dysneyland, pe care le-am castigat !
9. Mi-am pus cel putin 50 de dorinte care nu s-au realizat niciodata, desi am difuzat mesajele „norocoase” la toate cunostintele mele (de frica sa nu fiu atins de vreo criza cardiaca, daca nu le trimit) !

Tuturor le MULTUMESC DIN INIMA!

(http://ro.netlog.com/2007elena_mihaela/)

1 comentariu »

  1. Related post – I’m still waiting – http://www.tibipop.wordpress.com

    Comentariu de tibi pop — Octombrie 10, 2008 @ 23:17 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

