Mai in gluma, mai in serios… ;)

Octombrie 2, 2008

Uf, Romtelecom-ul asta!…

Bula creste intr-un orasel de provincie, apoi se muta la Bucuresti pentru a urma facultatea de drept. Ajuns avocat,decide sa se intoarca in orasul natal pentru a-si deschide un birou de avocatura; insa, la inceput, afacerile ii merg cam greu. Vrand sa para un avocat renumit, cand ii intra primul client in birou, Bula ridica receptorul telefonului si incepe sa vorbeasca, facandu-i omului semn ca poate intra:
– NUUU! In nici un caz! Sa le spui nepriceputilor alora ca nu ma voi opri pana nu primesc 1 miliard despagubire! Si spune-i Procurorului General ca nu am timp sa ma intalnesc cu el decat saptamana viitoare.
– Imi pare rau ca v-am facut sa asteptati… sunt foarte ocupat… Cu ce va pot ajuta?
– Sunt de la Romtelecom, am venit sa va instalez telefonul…

3 comentarii »

  1. Mai… ce ti-a facut tie Bush… de l-ai pus langa vorbele lui Bula?…

    Comentariu de Rodica Botan — Octombrie 3, 2008 @ 06:15 | Răspunde

  2. Pai… m-am gandit ca fiecare tara are un Bula al ei… Tu nu vezi cum tine receptorul?🙂 (Ma rog, poate fi si trucaj, ca Photoshop-ul abia asteapta…😉 )

    Comentariu de Sorina — Octombrie 3, 2008 @ 15:45 | Răspunde

  3. Ar putea sa-l tina si invers…iti spun eu ca e mai breaz decit multi altii…pentruca printre altele are frica de Dumnezeu…aia e inceputuil intelepciunii. Il prefer altora care sint prezentabili si cred ca ei sint Dumnezeu…Plus ca in Casa Alba de data asta am avut o doamna…ceea ce … e rar in zilele noastre. Stii cum e …in spatele oricarui om mare trebuie sa existe o femeie desteapta…

    Comentariu de rodica — Octombrie 3, 2008 @ 16:29 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

