Mai in gluma, mai in serios… ;)

Septembrie 17, 2008

La supermarket

Filed under: amuzament — Sorina @ 22:07
Tags: , , , , , , , , ,

Doi tipi se ciocnesc, din greseala, intr-un supermarket. Primul, catre al doilea:
– Imi cer mii de scuze, ma uitam dupa nevasta-mea!
– Sincer sa fiu, si eu ma uitam dupa a mea. Cred ca ne-am ratacit…
– Dar cum arata sotia ta? Poate mergem sa le cautam impreuna.
– Inalta, picioare lungi, 90 – 60 – 90, dar a ta?
– Nu mai conteaza, hai s-o cautam pe a ta!…

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

