Mai in gluma, mai in serios… ;)

Septembrie 15, 2008

Cina cea de Taina… ;)

Filed under: amuzament — Sorina @ 10:40
Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

Se incheie Cina cea de Taina. Se uita Iisus la nota si inlemneste: 30 de arginti.

– Ioane, ai – cumva – 30 de arginti?
– Nu, Doamne, am dat toti banii la saraci…
– Andrei, ai tu – cumva – 30 de arginti?
Acelasi raspuns.
– Petre?!
Petre ridica din umeri: nu are. Ultimul apostol:
– Iuda, poate ai tu 30 de arginti?
– N-am, Doamne, dar am o idee…

12 comentarii »

  1. Scriptura spune: „Oricine rosteste Numele Domnului sa se departeze de faradelege” 2Timotei 2:19
    „Sa nu iei in desert Numele Domnului Dumnezeului tau” Exod 20:7

    Initial am crezut ca am de a face cu un blog crestin. Am fost insa dezamagit sa vad numele Domnului meu in bancuri de prost gust, pe care din nefericire le dati ca hrana pentru sufletul celor ce va citesc blogul. Dumnezeu sa va ierte si sa aiba mila. Va rog sa va ganditi daca a mai ramas ceva sacru pentru dumneavoastra.

    Cu durere,
    Ioan Valean Grosanu

    Comentariu de Ioan Grosanu — Septembrie 15, 2008 @ 19:19 | Răspunde

  2. aha! asta era explicatia?🙂🙂
    au tot aparut in ultima vreme documentare despre iuda si intentiile lui…🙂

    Comentariu de elena reinerth — Septembrie 16, 2008 @ 09:24 | Răspunde

  3. @Ioan Grosanu: Stimate Domn!
    Mai intai, va multumesc pentru faptul ca v-ati declinat identitatea, inseamna ca sunteti genul de om are isi asuma parerile si faptele proprii, ceea ce admir din tot sufletul!
    In legatura cu mustrarile dv.: va multumesc sincer pentru ele, ati facut dovada unui adevarat prieten (tocmai citeam un articol numit „Critica, o sabie cu doua taisuri – un prieten va corecta!”)! Nu am sa va port pica pentru gestul dv., dimpotriva… Imi pare sincer rau daca v-ati simtit ofensat sau daca ati perceput aceasta gluma destul de nevinovata (totusi!) ca pe o lipsa de respect fata de cele sfinte! Sper ca acolo, sus, se cunosc mai bine sentimentele mele adevarate fata de aceste lucruri!…
    Nu iau in desert numele Domnului (cel putin, dupa cum inteleg eu aceasta formulare) si, daca l-am ofensat cu ceva, sper sincer sa ma ierte! Pana la urma, am facut lucruri mult mai grave decat acesta in viata, si am convingerea ca le-a iertat! Cu atat mai mult vreau sa cred ca nu imi va anula intreaga credinta pentru o gluma care nu are caracter pornografic, nu contine termeni ireverentiosi etc., ci este un simplu joc de cuvinte (dupa cum vedeti, oamenii percep diferit un anumit lucru – dovada: comentariul persoanei care a postat dupa dv.).
    Imi cer iertare daca v-am lezat sentimentele si parerile, nu aceasta mi-a fost intentia! Daca veti dori sa vizitati in continuare acest blog, ma voi simti onorata! Daca – insa! – considerati ca nu gasiti nimic interesant ori de folos… cu tot regretul, nu va pot obliga la aceste vizite!
    Am creat acest blog cu un anumit scop (va cer voie sa nu va dezvalui, totusi, care este acesta!), el adresandu-se unei categorii foarte largi de oameni. Dupa cum il defineste insusi motto-ul, este un blog in care lucrurile sunt spuse „mai in gluma, mai in serios”, lucru care ma reprezinta foarte bine! Sunt multe lucruri serioase pe care le spun in gluma (neuitand, totusi, cat sunt de serioase) si invers. Aceasta nu inseamna ca nu respect acele lucruri sau acele persoane, ci pur si simplu ca… asa sunt eu!
    Acest raspuns se adreseaza tuturor persoanelor care au avut acelasi sentiment de dezamagire pe care l-ati trait si dv. dar care – din diverse motive – nu si-au exprimat parerea! Sper ca si ei (ca si dv.) sa puteti aplica Legea Iubirii si sa imi iertati raul pe care vi l-am facut, chiar impotriva dorintei mele!
    Inca o data, va multumesc pentru sinceritate si curaj!

    Comentariu de Sorina — Septembrie 16, 2008 @ 13:42 | Răspunde

  4. Domnule Ioan Valean Grosanu, postarea dumneavoastra mi se pare complet neavenita ! Nu sunteti obligat sa cititi ceea ce nu va place si nu puteti impune altora sa faca sau nu anumite acte/fapte/actiuni care contravin convingerilor dumneavoastra religioase. Mie nu mi-a dat impresia ca e este un blog crestin, in sens religios, ci ca este un blog al unei persoane normale crestin-ortodoxe. Nu mi se pare normal sa fie judecata pentru actiunile ei de nimeni si mai ales de cineva care foloseste expresia „Domnul meu”- mare dovada de egoism ! Asta nu denota iubire fata de aproape, de fapt fata de nimic pamantesc ! Surprinzator, cea mai mare ura fata de semeni am intalnit-o la persoanele profund religioase ! Intre ea si un criminal pe cine ati alege sa fie executat ? Pun pariu ca nu criminalul, vina de a fi luat o viata nu poate fi atat de mare precum luarea numelui Domnului in desert ! Aceeasi alegere au facut-o unii ca dumneavoastra cu ceva timp in urma, iar altii au ars si ucis tot in numele „Domnului lor”. Ceea ce este mai grav, ca si acum sunt o gramada de persoane care fac lucruri de neimaginat in numele credintei si sunt o gramada de „credinciosi” care, daca s-ar putea ar face acelasi lucru ca acum 1000, respectiv 2000 de ani !
    P.S- Dumnezeu daca nu avea simtul umorului nu ni-l dadea nici noua !

    Comentariu de padme — Septembrie 18, 2008 @ 21:33 | Răspunde

  5. Stimată padme, Dumnezeu, dacă nu avea simţul umorului, ar fi distrus pe toţi acei drept credincioşi care nu ştiu să-şi arate credinţa în El decât batjocorindu-I Fiul… Chiar şi creştinii ortodocşi ar trebui să înţeleagă că „umorul” ăsta al lui Dumnezeu se cheamă iubire care cheamă la iubire. Dacă a fi revoltat că iubirea îţi e călcată în picioare şi terfelită e anormal dpdv creştin ortodox, atunci omul este cu susul spiritual în jos şi invers. Deci nu mă miră că vezi ură religioasă în persoanele profund religioase.

    Comentariu de ionatan — Septembrie 19, 2008 @ 09:58 | Răspunde

  6. Padme, iti multumesc mult pentru „mana de ajutor” pe care mi-ai intins-o! E bine sa stii ca exista oameni care gandesc ca tine si – atunci cand e cazul – iti sunt alaturi!
    Dar, daca imi ingadui, as dori sa iti atrag atentia asupra unor lucruri in privinta carora cred ca ai exagerat un picut (poate din cauza supararii, care – banuiesc! – te-a si facut sa postezi randurile de mai sus):

    „Domnule Ioan Valean Grosanu, postarea dumneavoastra mi se pare complet neavenita!” Draga prietena, parerea sincer exprimata a oricui este binevenita pe acest blog (exact ca si a ta), atata timp cat nu foloseste „cuvinte interzise” si nu improasca noroi asupra cuiva anume (indiferent daca ar avea motive, ori ba). In acest caz, omul a spus deschis cum a perceput aceasta postare (este unul dintre obiectivele urmarite de mine) si si-a asumat acele randuri cu mult curaj, semnand cu numele real si complet (lucru pentru care mi-am exprimat respectul).
    „Mie nu mi-a dat impresia ca este un blog crestin, in sens religios, ci ca este un blog al unei persoane normale crestin-ortodoxe.” Sunt crestina in suflet si – pe cat imi sta in puteri – in viata de zi cu zi! Acest blog prezinta diverse aspecte de viata, mai mult sau mai putin (dupa parerea unora) in legatura cu dorintele lui Dumnezeu vis-a-vis de noi… Inca o data, imi voi lua libertatea de a nu dezvalui ce urmaresc prin existenta acestui blog (sunt mai multe lucruri pe care le vizez).
    „Nu mi se pare normal sa fie judecata pentru actiunile ei de nimeni si mai ales de cineva care foloseste expresia “Domnul meu”- mare dovada de egoism!” Si eu sunt de acord cu tine: singurul care are drept deplin sa ne judece (El avand si „toate datele problemei”) este Dumnezeu! Cat despre expresia pe care o consideri o dovada de egoism… sa nu te superi, cred ca gresesti! „Domnul meu” nu se refera la o posesiune (cum ca Dumnezeu ar fi numai si numai al acelui om) ci la unicitate (omul respectiv are un singur Stapan si Domn)… cel putin, asa inteleg eu aceasta afirmatie… daca exista o alta explicatie, voi fi fericita sa o pot citi!
    „Asta nu denota iubire fata de aproape, de fapt fata de nimic pamantesc!” Padme, citind aceste randuri (cu atat mai mult, dupa cele afirmate mai sus), ma tem ca – la randu-ti – incepi sa il judeci pe domnul respectiv… Nu face greseala pe care tocmai i-ai reprosat-o!… Cat despre iubirea fata de „nimic pamantesc”.. aici ar fi foarte mult de discutat, mi-e teama ca nu imi permite timpul sa detaliez atat de mult…
    „Surprinzator, cea mai mare ura fata de semeni am intalnit-o la persoanele profund religioase!” Generalizarile sunt o greseala, dupa parerea mea! In plus, nu toti oamenii care cred cu adevarat sunt si fanatici (si Dumnezeu mi-a ingaduit sa cunosc astfel de oameni!)… credinta poate imbraca diferite forme in viata de zi cu zi… Daca ai intalnit astfel de oameni, evita-i, pur si simplu; dar, cand vei intalni oameni credinciosi si constienti in credinta lor… fa tot ce iti sta in puteri sa ramai in preajma lor… vei intelege de ce…😉
    „Intre ea si un criminal pe cine ati alege sa fie executat? Pun pariu ca nu criminalul, vina de a fi luat o viata nu poate fi atat de mare precum luarea numelui Domnului in desert! Aceeasi alegere au facut-o unii ca dumneavoastra cu ceva timp in urma, iar altii au ars si ucis tot in numele “Domnului lor”. Ceea ce este mai grav, ca si acum sunt o gramada de persoane care fac lucruri de neimaginat in numele credintei si sunt o gramada de “credinciosi” care, daca s-ar putea ar face acelasi lucru ca acum 1000, respectiv 2000 de ani!” Aici, cred ca deja te infuriasesi destul de mult… ai exagerat, aducandu-i acestui om invinuiri care cred ca nu i se cuveneau… Stiu ca intentia ta a fost foarte buna dar… incearca sa nu mai acuzi pe nimeni pentru lucruri savarsite de altii!… Nu ar fi corect, nici in fata oamenilor, nici in fata lui Dumnezeu!
    „P.S- Dumnezeu, daca nu avea simtul umorului, nu ni-l dadea nici noua!” In privinta asta… cred ca a fost stapanit de un simt al umorului cam negru, cand a creat omul, avand in vedere ce destin i-a rezervat aici, pe Pamant…🙂 (just kidding! Sper sa nu mai supar pe nimeni!). Noroc ca, in final, i s-a mai acordat omului o sansa…😉

    Acestea sunt pareri personale… ca, de altfel, toate cele exprimate de mine, pe acest blog ori pe altele. Nu le declar ca adevaruri universal valabile… Sunt doar un om, supus greselii, ca oricare altul…

    Comentariu de Sorina — Septembrie 19, 2008 @ 10:15 | Răspunde

  7. da, in primul rand am facut o gresala care nu prea o fac si anume sa raspund la primul impuls ! tocmai de aceea nu prea a iesit cum trebuia ceea ce vroiam sa spun. in al doilea rand incearca sa ofenseze pe toata lumea care citeste bancul respectiv !

    ionatan, chiar m-a surprins faptul ca nu ai comentat nimic pana nu am scris, ma urmaresti cumva ? :)))

    daca domnul respectiv, pe care nu vreau si nu am intentionat sa-l judec, asta apartine altcuiva, considera bancurile ca hrana sufletului inseamna ca are o mare problema ! multe dintre ele sunt discriminatorii, instigatoare, fac haz de necaz si scot la iveala latura negativa a naturii umane, deci ele atrag atentia asupra unor aspecte care fac parte din viata de zi cu zi si trebuiesc tratate ca atare. daca ar fi sa facem o analiza la rece a bancului cu hotul din banca, e o instigare la omor, cel cu cina cea de taina scoate la iveala 2 aspecte:1-faptul ca intotdeauna te tradeaza cineva care te cunoaste bine si in care ai incredere, 2- oamenii pun latura materiala mai presus de cea spirituala. din punctul meu de vedere poate sa iubeasca pe cine vrea si cum vrea, dar asa cum la randul lui nu vrea sa fie judecat, sa nu judece pe altii, mai ales ca ti-ai cerut scuze public si nici macar nu s-a sinchisit sa raspunda ! eu as zice orgoliu, dar iar o sa-mi faci observatie!
    de ex. ionatan a ales sa nu vada zeitgeist,considerand ca filmul respectiv ii intineaza credinta, cum s-a exprimat, deci a facut o alegere astfel incat sa nu sufere, acelasi lucru se putea face si in acest caz. daca nu vrei sa te arzi nu te apropii de foc, daca stii ca te doare cand te lovesti incerci sa eviti chestia asta, mie nu mi-a fost teama sa vad zeitgeist, din contra mi-a confirmat anumite banuieli care mi-au intarit convingerea ca avand o buna cunoastere asupra unor date nu te poate influenta o chestie de genul ala.
    in ceea ce priveste „persoanele cu convingeri profund religioase” crede-ma stiu ce vorbesc. am intalnit suficient din ambele parti despre care vorbesti sorina, astfel incat sa fac diferenta ! am intalnit inclusiv exprimarea „sa fie arse!”(era vorba despre niste femei). crede-ma, am fost surprinsa de modul in care vede lucrurile/lumea o persoana care s-a declarat posesoarea unei astfel de iubiri fata de dumnezeu si am generalizat pentru ca sunt persoane care intra strict in aceasta categorie! asa cum orice actiune are o reactiune (parca asa se zice nu ?) faptul ca tu ai postat ceva pe blog, care initial trebuia sa amuze, a starnit o reactie in lant plina de vibratii negative ! credinta nu e o competitie, faptul ca tu ai postat bancul respectiv nu te face mai putin sau necredincioasa, asa cum nu ma face nici pe mine care il citesc sa-mi schimb anumite convingeri. realitatea este dura, sau prea dura pentru altii, poate ca dl. ar trebui sa se obisnuiasca!
    mda, destinul omului pe pamant ar fi sa-si primeasca si invete lectiile. eu as zice ca fiecare sa faca tot ce poate/considera el ca l-ar ajuta la indeplinirea acestei sarcini. omul trebuia dotat cu simtul umorului avand in vedere faptul ca trupul e sensibil la durere si mai ales ca are o viata atat de fragila. mi s-a parut cam tare expresia „daca a mai ramas ceva sacru pentru dumneavoastra”, asa incat, exact cum te-ai exprimat, fiecare are dreptul sa-si spuna parerea.fie ca vrem sau nu, trebuie sa facem anumite diferente. nici parerile mele nu sunt universal valabile,pot foarte bine din anumite puncte de vedere al altor persoane sa fie gresite ! nu poate gandi toata lumea la fel, asa cum nu poti sa-i impaci pe toti si sa fii pe placul tuturor, altfel nu s-ar mai fi facut atatea discutii despre credinta, iubire si armonie ! nu cred ca este cineva detinatorul adevarului absolut ! si daca e sa ne spuna si noua !:)) o zi buna tuturor !

    Comentariu de padme — Septembrie 19, 2008 @ 13:02 | Răspunde

  8. Nu, padme, nu te urmăresc. În general am obiecţii la acest fel de postări şi cred că e normal să te miri că mi le exprim târziu. Poate nici nu interveneam totuşi, dacă nu aş fi simpatizat cu persoana căreia i-ai răspuns şi pe care o înţeleg foarte bine. Nu mă tem de niciun fel de text, dar sunt nevoit să fiu foarte selectiv. Iar când sunt sigur pe ceva, acest „ceva” determină criteriul de selecţie. Asta e.

    Comentariu de ionatan — Septembrie 19, 2008 @ 15:25 | Răspunde

  9. pai este si normal sa ne impartim in tabere, eu ti-am mai zis ca nu putem vedea lucrurile la fel ! te-ai gandit vreodata ca aceste bancuri care au ca personaj divinitatea, crede-ma am citit mai multe si unlele dintre ele au o morala foarte…instructiva, sunt venite tocmai din nevoia de a aduce divinul la un nivel uman, palpabil, cunoscut ?? gandeste-te ca noi ne raportam, sau cel putin avem aceasta tendinta, in general la ceea ce cunoastem. in timp ce tu te intrebi cum de dumnezeu nu-i distruge pe cei care ii iau in batjocura fiul, eu am ajuns la concluzia ca fiecare are un anumit nivel de a intelege/vede anumite lucruri(indiferent care ar fi ele, de viata, sau credinta) si se comporta ca atare! poti sa accepti acest lucru, sa il respingi, dar, cum reactionezi asa ti se raspunde, ura gandesti, ura atragi, frumos gandesti, frumos atragi! eu nu cred ca esti nevoit(de catre cine ?) sa fii foarte selectiv, ai ales sa fii foarte selectiv, pentru ca asa cum zici esti sigur si nu te mai intereseaza altceva -parca scria pe undeva „cerceteaza tot si retine doar ce e bun ?!” cerceteaza tot…. si retine… este un indemn si o munca individuala, la fel si concluzia.

    Comentariu de padme — Septembrie 19, 2008 @ 17:25 | Răspunde

  10. Stimata padme,

    Va rog sa-mi intelegeti atituidinea doar prin prisma dorintei sincere de a pastra cateva valori peste care societatea moderna a lasat sa se aseze colbul si le-a trecut in uitare. Mi-as dori sa pot fi „profund religios” cum se pare ca sunt calificat in comentariul dumneavoastra, deoarece personal cred ca omul care tine la adevaratele valori ale religiei, si prin aceasta inteleg omul care este intr-o serioasa relatie de comuniune cu Dumnezeu este omul care-si indeplineste menirea pentru care a fost lasat pe pamant. Sigur ca interventia mea, poate prea dura, a avut in vedere faptul ca am socotit acest blog ca apartinand unei persoane care tine tot atat de mult ca si mine la valorile spirituale si la credinta in Dumnezeu. Accesul meu la acest blog mi-a fost facilitat de blogul PERSPECTIVE CRESTINE si asta m-a facut sa cred ca autorul acestui blog (Mai in gluma mai in serios) doreste ca si mine si ca si multi altii din blogosfera sa contribue la imbogatirea spirituala a celor ce se hranesc spiritual si la aceasta masa. Tonul aspru pe care l-am folosit avea in vedere nu altceva decat dorinta mea de a corecta pe cineva care credeam ca s-a angajat ca si mine la a pastra cu mult respect valorile crestine. Imi cer scuze de la Sorina daca scopul blogului ei este altul decat cel pe care l-am intuit eu.
    Oricum, pe acest blog am gasit o multime de lucruri care m-au facut sa cred ca eu si Sorina ne aflam de aceeasi parte a baricadei si asta m-a facut sa ma intorc spre ea si sa-i zic ceva de genul „Nu se cade imparatilor, Lemuele, nu se cade imparatilor…”(Proverbele lui Solomon 31:4), din dorinta de a nu lasa pe unul care crede ca si mine sa alunece. Imi cer inca o data scuze de la Sorina, daca scopul blogului ei este altul, iar daca intr-adevar suntem de aceeasi parte a baricadei o rog sa primeasca cuvintele mele (vai, poate prea aspre…)ca pe o sincera dorinta de a nu lasa pe unul dintre camarazii mei sa faca o miscare gresita. Atat!
    Si poate versurile lui Traian Dorz:

    O, om!… ce mari răspunderi ai
    de tot ce faci pe lume!
    – de tot ce spui în scris sau grai,
    de pilda ce la alţii-o dai,
    căci ea mereu spre iad sau rai
    pe mulţi o să-i indrume!
    Ce grijă trebuie să pui
    în viaţa ta, în toată,
    căci gândul care-l scrii sau spui
    s-a dus… şi-n veci nu-l mai aduni,
    dar vei culege roada lui
    ori viu, ori mort, odată.

    Ai spus o vorbă! – vorba ta
    mergând din gură-n gură,
    va veseli sau va-ntrista,
    va curăţi sau va-ntina,
    rodind sămânţa pusă-n ea
    de dragoste sau ură.

    Scrii un cuvânt! – cuvântul scris
    e-un leac sau e-o otravă!
    Tu vei muri, dar tot ce-ai zis
    rămâne-n urm-un drum deschis
    înspre infern sau paradis,
    Sspre-ocară sau spre slavă.

    Spui o cântare! – viersul tău
    rămâne după tine
    îndemn spre bine sau spre rău,
    spre curăţie sau desfrâu,
    lăsând în inimi rodul său,
    de har sau de ruşine!

    Arăţi o cale! – calea ta
    În urma ta nu piere.
    E calea bună sau e rea,
    va prăbuşi sau va’nălţa,
    vor merge suflete pe ea…
    spre rai sau spre durere.

    Trăieşti o viaţă! – viaţa ta
    e una, numai una,
    oricum ar fi, tu nu uita:
    cum ţi-o trăieşti vei câştiga
    ori fericire-n veci prin ea,
    ori chin pe totdeauna!…

    O, om!… ce mari răspunderi ai!
    Tu vei pleca din lume!
    Dar ce scrii azi, ce spui în grai,
    ce laşi prin pilda care-o dai,
    pe mulţi, pe mulţi mereu spre rai
    sau iad o să-i îndrume.

    Nu uita!… fii credincios
    cu grijă şi cu teamă!
    – Să laşi în urmă luminos
    un grai, un gând, un drum frumos! –
    Căci pentru toate, ne-ndoios,
    odată, vei da seamă!

    Comentariu de Ioan Grosanu — Octombrie 6, 2008 @ 10:51 | Răspunde

  11. Draga prietene (sper sa imi dai voie sa te numesc asa!), ma bucura mult postarea ta, din multe motive (pe care imi rezerv dreptul sa nu le dezvalui😉 )! Cat mai scurt posibil, as dori sa punctez cateva lucruri:
    1. poezia postata e superba si plina de talc – iti multumesc din suflet pentru ea, in numele meu si al tuturor celor care se vor bucura de ea, asa cum am facut-o eu!
    2. sa te ajute Dumnezeu in incercarile tale de a pastra vii valorile despre care pomenesti! Contrar aparentelor, sa stii ca ai banuit bine ca suntem de aceeasi parte a baricadei; atata, doar, ca fiecare lupta cu armele pe care le stapaneste mai bine. Incearca sa nu ma judeci, atat te rog, avand in vedere ca au ajuns la cunostinta ta doar cateva dintre datele problemei! Stiu ca nu prea intelegi, dar… am sa te rog sa imi ingadui „sa fiu eu”, asa cum sunt, chiar daca uneori par tare ciudata…😉 Pana la urma, important e rezultatul, nu?
    3. „Accesul meu la acest blog mi-a fost facilitat de blogul PERSPECTIVE CRESTINE” – ii multumesc lui Ted pentru inscrierea blog-ului meu in lista lui! Poate ca el a vazut altfel unele lucruri… sau poate ca, pur si simplu, nu se asteapta ca oamenii sa fie perfecti… Poate ca, uneori, nu oamenii gresesc atat de mult, cat asa percepem noi anumite lucruri, avand asteptari mult prea mari de la cei din jurul nostru! (Lucru perfect valabil si pentru mine, intalnindu-ma de multe ori cu aceasta situatie.) Nu e cazul sa iti pierzi increderea in lista de blog-uri postata de Ted, la fel de bine cum nu e cazul sa te simti dezamagit de cele citite aici, la mine… Poate ca, totusi, exista si lucruri mai interesante (din punctul tau de vedere), poate ca nu toate postarile mele iti vor parea atat de… eronate… Sper ca asa va fi!
    4. Da, imi doresc foarte mult sa ii ajut pe oameni sa fie mai buni, mai intelepti, mai sinceri, mai plini de iubire etc… Dar, dupa cum iti spuneam, o fac in felul meu; incerc sa le ofer „hrana” cat mai variata, pe gusturi cat mai diferite; in acelasi timp, insa, am impus anumite reguli care vad ca pana acum au fost respectate cu mult bun simt! Si multumesc tuturor pentru aceasta! Incerc sa pastrez un anumit nivel moral, ceea ce e destul de dificil daca vrei sa rezisti in aceasta lume a blogosferei atat de pervertita, din punctul asta de vedere…
    5. Ai dreptate, admonestarea ta a fost un pic cam dura; dar, dupa cum vezi, am supravietuit! Ce nu te omoara, te face mai puternic!🙂 Ma bucur ca, pana la urma, toti cei implicati in acest dialog au inteles anumite lucruri, spre folosul lor si al altora care vor citi si intelege – la randu-le – cate ceva din aceste schimburi de replici… Iar pentru intentia ta de a-mi trage un semnal de alarma, pot doar sa iti multumesc!
    6. EU nu imi pot declara blog-ul ca fiind unul crestin tocmai pentru ca are si o parte „mai in gluma”; dar, in privinta problemelor „mai in serios”, sper ca poate fi considerat asa!… Pentru ca, aidoma tie si altora, cred in valorile despre care aminteai! Si tin foarte mult la ele, chiar daca uneori dau senzatia ca nu o fac…
    7. Cand lucrurile nu se intampla, fa-le sa se intample! (no comment! 😉 )! QED!

    Comentariu de Sorina — Octombrie 6, 2008 @ 14:25 | Răspunde

  12. Eu nu cred ca suntem noi in masura sa judecam pe cineva sau cineva sa ne judece pe noi prin diferite metode o sa vina vremea cand o sa fim cu totii judecati dupa faptele noastre nu trebuie sa ne judecam noi unii pe altii ca nu iesim la niciun rezultat,in legatura cu pasajele din biblie parerea mea e sa le cititi si sa credeti doar ce scrie acolo nu sa interpretati ca daca ati citit apocalipsa stiti foarte bine ce inseamna interpretarea bibliei sau adaugarea unui cuvant in biblie sau excluderea unui cuvant din biblie si interpretarea pasajelor din biblie este la fel ca si cind am adauga ceva acolo in plus si e foarte pacat in concluzie parerea mea e sa cititi biblia si doar sa credeti ce scrie acolo si sa nu o mai judecam pe d-ra cu blogul ca nu suntem in masura noi!

    Comentariu de yannys — Ianuarie 24, 2011 @ 20:44 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com.

%d blogeri au apreciat asta: