Mai in gluma, mai in serios… ;)

August 8, 2008

Planeta Pamant – Cristeian Petre Arges

Sufar sincer pentru orice invalid intalnit in cale; infinit mai multi sunt, insa,  cei nestiuti la numar, care isi poarta invizibile infirmitati grele…
Pamantul e un glob minuscul, cald si fragil, in pomul cu daruri al Universului.
Planeta Pamant, fara oceane si mari?!… Pai, unde s-ar revarsa atatea lacrimi si unde Soarele si-ar mai odihni genele?!
Dupa propria parere, unora nu le lipseste nimic; probabil, in afara de sinceritate…
Cea mai dificila citire: sa citesti, fara greseala, in ochii unui om.
Culmea parvenitismului netrebnic: sa-ti fie jena a pasi alaturi de parinti.
In unele etape ale vietii, e mult mai important sa stii cat mai bine ce nu poti sa faci, decat ce poti…
Oare de ce, din atatia copii-minune, se alege extrem de rar cate un geniu?!
Mi s-au rarit succesele, mi s-au imputinat dusmanii…
De cate ori ajut un om sarac, ma simt mai bogat.
Poti pierde totul; nu poti recastiga orice!
Dintre cei ce te bat pe umar la victorie, unii te-ar indesa cat mai tare, ca sa devii cat mai mic.
Si fluturii pot fi nefericiti: cand dau de flori otravitoare sau de plante carnivore.
N-am lovit pe nimeni, pana cand nu m-a ars a nu mai stiu cata palma netrebnica.
Inconstienti, prea multi oameni isi potrivesc treptat streangul de gat, consecventi in obiceiurile si faptele lor, aparent nevinovate.
Nimic mai trist pe lume, decat omul cu sange de venin si zambet pururi neofilit…
In afara lui Dumnezeu, adevarata iertare nu ti-o poate da decat mama care te-a zamislit, tot prin vointa si binecuvantarea Lui!

5 comentarii »

  1. Sunt foarte frumoase aceste ganduri.:)

    Comentariu de starsgates — August 9, 2008 @ 11:41 | Răspunde

  2. frumos. multe ganduri minunate.🙂

    Comentariu de elena reinerth — August 11, 2008 @ 08:54 | Răspunde

  3. …as mai adauga o linie la cele spuse mai sus …nu sint eu autoarea…ci face parte din zestrea ce am primit-o cu multi ani in urma de la tatal meu (printre alte multe vorbe de aur). Tatal meu zicea ca „fiecare picior PRIMIT… prin partile dorsale are potentialul si energia a inca unui pas inainte”. Am strabatut distante uriase …astazi sint indatorata multora pentru serviciile facute…
    🙂
    Rodica Botan

    Comentariu de rb — August 12, 2008 @ 06:42 | Răspunde

  4. Ei, hai, sa nu ai impresia, acum, ca esti o raritate!🙂 Suntem atat de multi in situatia asta…😉 Din pacate, ori din fericire… Ca – asa vorbeste lumea! – se pare ca in tot raul e un bine…😉

    Comentariu de Sorina — August 12, 2008 @ 18:12 | Răspunde

  5. Am intrat şi eu în Clubul vostru, credeţi-mă, cu drepturi depline.:)

    Comentariu de starsgates — August 13, 2008 @ 07:21 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

