Mai in gluma, mai in serios… ;)

August 7, 2008

Ganduri amuzanto-intelepte – Gh. Niculescu

Credea ca nu poate fi dus cu presul pentru ca avea covoare persane.

Toti il stiau ca este un munte de om dar nimeni nu stia unde este creierul muntelui.

Fiindca se ocupa de gainarii, a ajuns de rasul curcilor.

Se fudulea ca mananca fudulii.

Somerului i s-a oferit, in sfarsit, un serviciu… de cafea.

A luptat in doua razboaie dar a fost ucis numai in unul.

Nu sunt de acord sa cadem de acord cu dezacordurile.

Inainte de a-mi tine discursul, vreau sa spun ceva foarte interesant: discursul meu nu este interesant.

Avea cea mai mare casa cu cel mai rau acoperis.

Ia-i ceva dusmanului pentru a avea ce sa-i restitui, pentru a va impaca.

Copilul, dupa ce invata sa vorbeasca, trebuie invatat sa taca.

Dupa ce l-a parasit Dumnezeu, si-a luat o nevasta data dracului.

Unii, cu rabdarea trec marea; altii, o trec cu vaporul.

Ca sa nu-i iasa vorbe, s-a tinut de cuvant.

Desi nu aveau nimic in comun, se intalneau la baia comunala.

Platon, cu metempsihoza lui, iar eu, cu psihoza mea…

N-am idee de unde mi-a venit o idee.

O facea mereu lata, cat era ziua de lunga.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

