Mai in gluma, mai in serios… ;)

Iulie 12, 2008

Cel mai potrivit cadou

Filed under: amuzament — Sorina @ 19:56
Tags: , , , , , , , ,

Trei barbati isi laudau cadourile cumparate pentru sotii:

– Eu i-am cumparat ceva care ajunge de la 0 la 100 in 6 secunde!

– Inseamna ca e o masina tare!

– Da, un Porsche negru, fiindca sotiei mele ii place negrul si se potriveste cu tinutele ei.

Al doilea zice:

– Eu i-am luat ceva care ajunge de la 0 la 100 in 4 secunde.

– Nu se poate, zic ceilalti, precis e un Ferrari!

– Exact, raspunde el, un Ferrari rosu, care se potriveste cu tinutele sotiei mele.

Al treilea nu zicea nimic; pentru ca amicii tot insistau, le spuse:

– Eu i-am luat ceva care se potriveste perfect la tinuta si care ajunge de la 0 la 100 in mai putin de o secunda.

– Nu se poate asa ceva, doar masina mai rapida decat Ferrari nu exista!!!

– Ba se poate! I-am cumparat un cantar!…

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

