Mai in gluma, mai in serios… ;)

Iulie 9, 2008

Secretul unei casnicii reusite

Filed under: amuzament — Sorina @ 23:58
Tags: , , , , , , , , , , ,

Daca nu ma insel, batraneii din imagine au implinit 70 de ani de casnicie. Dumnezeule, cum o fi sa traiesti atatia ani alaturi de aceeasi persoana? Probabil ca minunat, altfel nu ar fi ajuns la aceasta aniversare…😉

Nu stiu daca ei au aplicat „solutia” prezentata in continuare, dar poate ca merita incercata… :)) Daca – totusi – nu sunteti convinsi ca vi se potriveste, incercati sa ii contactati pe cei doi mosneguti simpatici, poate va dau ei „pontul”…😉

Un cuplu celebra 50 de ani de casnicie. Armonia si linistea din familia lor erau cunoscute in intreg oraselul, asa ca un reporter se decise sa realizeze un interviu cu ei pe aceasta tema.

– Cum se face ca, in 50 de ani, nu v-a auzit nimeni certandu-va sau macar ridicand tonul unul la celalalt?!

– Secretul poate fi descoperit la inceputul casniciei, mai precis, in luna noastra de miere… Ne-am hotarat sa o petrecem la o cabana minunata, pe creasta unui munte; am inchiriat doi magarusi care sa ne transporte pana acolo, impreuna cu bagajele. La un moment dat, magarusul sotiei mele s-a impiedicat si s-au pravalit amandoi. Desi se lovise, sotia mea i-a spus magarusului, pe un ton calm: „Prima data…”. S-au ridicat amandoi si ne-am continuat drumul. Dupa un anumit timp, s-a impiedicat din nou si scena s-a repetat; sotia mea, cu o voce egala, a spus: „A doua oara!…”. Cand, dupa inca un timp, magarul s-a impiedicat pentru a treia oara, sotia mea a scos un revolver si a impuscat magarul in cap. Vazand acestea, am facut o criza de isterie si i-am strigat ca e nebuna daca se poate comporta astfel cu un biet animal si i-am „recomandat” sa mearga la un psihiatru. Intorcandu-se catre mine, privindu-ma in ochi, sotia mea mi-a spus pe cel mai calm ton cu putinta: „Prima data…”… A fost prima si ultima noastra cearta…

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

