Mai in gluma, mai in serios… ;)

Iulie 6, 2008

Care o fi varianta corecta?!

Filed under: amuzament,d'ale vietii — Sorina @ 21:29
Tags: , , , , , , , , ,

Pentru ca tot se poarta moda numerelor de masini „la ghiceala”, postez si eu unul care, desi la prima vedere pare deosebit de clar, a reusit sa ma nedumereasca un picut:

Numar inmatriculare Cand te uiti la el pentru prima oara, iti spui: „E mai mult decat clar ca proprietarul a ales numarul de inmatriculare care il reprezinta cel mai bine: BLEG!”… Ei, bine, la o a doua gandire, mi-am dat seama ca era posibila si o alta varianta: omul voia sa le atraga atentia tuturor ca… avea BLOG!… :))

Care o fi, oare, varianta corecta?!

9 comentarii »

  1. N-o fi după ocupantele locurilor din spate: BLEGE?!🙂

    Comentariu de ionatan — Iulie 7, 2008 @ 05:05 | Răspunde

  2. Bietul Nichita le numea undeva pe astfel de creaturi „blonde, blânde, blege, gureşe şi pupeşe”!🙂

    Comentariu de ionatan — Iulie 7, 2008 @ 05:07 | Răspunde

  3. :)) ambele variante pot fi corecte; Mircea Badea sigur ar spune ca varianta „BLEG” e valabila, fiind cunoscuta adversitatea lui fata de clujeni (pe care eu i-o inpartasesc); Tolontan sigur ar spune ca varianta „blog” e valabila!

    Comentariu de moy — Iulie 7, 2008 @ 11:26 | Răspunde

  4. @ionatan: Slava Domnului ca eu, de obicei, stau in fata!🙂 Si se pare ca nu m-as potrivi pe un loc din spate pentru ca, dpdv al lui Nichita, nu m-as potrivi DELOC! (Ma rog, poate la „gurese”…😉 )😆
    @moy: Imi pare rau pentru voi, baieti, mie imi sunt tare dragi clujenii (de fapt, ardelenii, in general)😉 Sa inteleg ca Tolontan e fan al clujenilor?🙂

    Comentariu de Sorina — Iulie 8, 2008 @ 14:32 | Răspunde

  5. Blaga, BLAGA! Ca biblioteca din oras, care-i facuta de nu stiu ce romancier.

    Comentariu de dadatroll — Iulie 10, 2008 @ 00:31 | Răspunde

  6. Buna varianta, dadatroll-ule! Iarta-ma, nu imi mai amintesc daca ti-am dorit „Bun venit!”!… Daca nu am facut-o, o fac acum…

    Comentariu de Sorina — Iulie 10, 2008 @ 17:12 | Răspunde

  7. Ba poate ” bel e ge’ , adicatelea, pe model clujean, bell est gigi..sau ghita..cum s-o fi numind dumnealui…🙂

    Comentariu de zuzualbastru — Iulie 10, 2008 @ 21:50 | Răspunde

  8. 🙂 Sa inteleg ca esti clujeanca si cam asta e „moda” pe acolo?! 🙂

    Comentariu de Sorina — Iulie 12, 2008 @ 09:37 | Răspunde

  9. nu-s clujeanca..sunt de pe la campie..dar am prieteni clujeni🙂

    Comentariu de zuzualbastru — Iulie 20, 2008 @ 09:15 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

