Mai in gluma, mai in serios… ;)

Iulie 5, 2008

Planul de cheltuieli :))

sarut

Un sot ii scrie sotiei:

„Draga mea,

Nu-ti pot trimite salariul luna aceasta, asa ca iti trimit 100 de sarutari. Tu esti iubirea mea!

Sotul tau”

Dupa cateva zile, sotia ii raspunde:

„Dragul meu,

Iti multumesc pentru cele 100 de sarutari si iti trimit detaliile cu privire la cheltuieli:

1. Laptarul a fost de acord sa primeasca doua pentru lapte, pe o luna de zile;

2. Electricianul nu a fost de acord, decat dupa 7 sarutari;

3. Proprietarul vine in fiecare zi si cere 2-3 sarutari, in loc de chirie;

4. Proprietarul supermarket-ului nu a acceptat numai sarutari, asa ca i-am oferit si „alte articole”…;

5. Alte cheltuieli: 40 de sarutari.

Nu-ti face griji pentru mine, mi-au mai ramas vreo 35 si sper sa ma descurc luna aceasta. Sa-mi fac la fel planul de cheltuieli pentru luna viitoare? Te rog mult, sfatuieste-ma!

Iubirea ta”

16 comentarii »

  1. Asta era cheltuitoare rău!

    Comentariu de ionatan — Iulie 6, 2008 @ 06:47 | Răspunde

  2. Aşa a lăsat-o Dumnezeu pe femeie; descurcăreaţă.:D

    Comentariu de starsgates — Iulie 6, 2008 @ 07:40 | Răspunde

  3. Ma intreb ce gandeste acum sotul 🙂

    Comentariu de Carina — Iulie 6, 2008 @ 09:34 | Răspunde

  4. :)) adica vrei sa zici ca voi femeile sunteti intretinute de barbati?

    Comentariu de alienare — Iulie 6, 2008 @ 13:00 | Răspunde

  5. Unu’ ca ăsta nu gândeşte, Carina! 😉

    Comentariu de ionatan — Iulie 6, 2008 @ 13:47 | Răspunde

  6. @ionatan: Aoleu, pai daca asta e cheltuitoare rau… Imi aduc aminte de vremurile in care imi faceam cumparaturile la 3 supermarket-uri (in functie de preturile practicate, la anumite produse); iti dai seama ce se intampla daca mergea si ea la mai multe supermarket-uri?! :))
    @stargates: Bine punctat! In definitiv, barbatul a pus-o in situatia asta, nu-i asa? 😉
    @carina: Daca nu ma insel, esti pentru prima oara „pe aceste meleaguri”: bine ai sosit! Raspunsul la intrebarea ta ar putea fi: ESTI SIIIIIGURA CA AI VREA SA STII???!!!
    @alienare: Bun venit si tie, „alienat”-ule (just kidding!!!)… La asa intrebare (mi se pare mie sau are un usor aer misoginic?! 😉 ), raspunsul poate fi doar in aceeasi nota: cum iti tii femeia, asa o ai! 🙂 Daca ai grija sa aiba ce ii trebuie, nu va avea nevoie sa caute… „solutii alternative”… Parerea mea (de femeie, a propos!) 🙂

    Comentariu de Sorina — Iulie 6, 2008 @ 14:04 | Răspunde

  7. 🙂 Da’ tu plăteai cu bani, nu? 🙂

    Comentariu de ionatan — Iulie 6, 2008 @ 14:07 | Răspunde

  8. Apoi, aşa trebuie? Plata să fie mai „dulce” decât marfa?

    Comentariu de ionatan — Iulie 6, 2008 @ 14:10 | Răspunde

  9. 1. Pai, de obicei, „Nu am bani, nu pun mana” (vorba evreului dintr-un banc);
    2. Ca sa parafrazez un alt banc: „depinde de care parte a… platii te afli”

    Comentariu de Sorina — Iulie 6, 2008 @ 14:14 | Răspunde

  10. Când plata este nodul gordian
    Din povestirea ta, Sorino, fată,
    Mai bine nu te-ai duce niciodată
    La piaţă… Poate doar din an în an…

    Comentariu de ionatan — Iulie 6, 2008 @ 14:23 | Răspunde

  11. Sa inteleg ca, din punctul tau de vedere, as fi condamnata la moartea prin inanitie?! E cea mai grea moarte pentru un „mancau” ca mine… 😦
    Ori, poate, te gandeai la posibilitatea sa merg o singura data pe an la piata si – atunci – sa fac cumparaturile pentru un an intreg? Aoleu, pai nu m-ar tine baierile sa fac atata „plata” dintr-un foc, am si eu o varsta, totusi… 🙂
    Cred ca o sa ma rezum, totusi, la banii pe care ii am la dispozitie… 😉

    Comentariu de Sorina — Iulie 6, 2008 @ 14:31 | Răspunde

  12. Sorina, imi place ca gasesc la tine glume atat de serioase. 😆
    Cu voia ta, alatur si eu o gluma mai veche.
    „Sotia cu sotul, seara la culcare:
    -Mai barbate!Usa e stricata!
    -Da ce, eu sunt tamplar?
    -Mai barbate, dar si chiuveta e stricata!
    -Da’ ce, eu sunt instalator?
    A doua zi barbatu vine acasa si gaseste toate lucrurile reparate!
    -Da cine a facut toate astea?intreaba el.
    -Vecinu de-alaturi!raspunde sotia.
    -Si tu ce i-ai dat in schimb?
    -Pai mi-a propus: ori il sarut de „n” ori 😉 ori ii cant.
    -Si tu ai ales sa-i canti, nu?!!
    -Da ce, eu sunt cantareata? 😆

    Stiu ca multi cunosc aceasta gluma, dar cred ca-i sta bine langa gluma Sorinei. 😛

    Comentariu de Cristal — Iulie 6, 2008 @ 19:07 | Răspunde

  13. Dar cum (curier rapid?)a primit ea cele 100 de sarutari?

    Comentariu de cllod — Iulie 6, 2008 @ 20:37 | Răspunde

  14. Adica femeile nu stiu si pot sa aiba grija de ele?! Am inteles acum, sunt niste intretinute in general si pe ici pe colo cate o exceptie. Nu am crezut ca o reprezentanta a acestei specii va recunoaste in numele femeilor situatia in care se afla. Merci, mi-ai luminat calea.:)

    Comentariu de alienare — Iulie 6, 2008 @ 20:40 | Răspunde

  15. Hehehe, Cristal, faina poanta… 😆
    Cllod-ule, buna intrebarea… Intrebare suplimentara: oare, curierului cum i-o fi platit sotul pentru livrarea „coletului”?! 🙂

    Comentariu de Sorina — Iulie 8, 2008 @ 14:03 | Răspunde

  16. Alienare… tii cu tot dinadinsul sa te prezinti ca un misogin? Nu ca dreptatea nu ar fi de partea ta, in unele cazuri (din pacate; si spre rusinea lor!); dar, sa faci din asta o regula aproape generala… mi se pare un pic cam fortat… 😉
    Ai fi uimit daca ai descoperi cate femei isi poarta de grija muuuult mai bine decat barbatii! Crede-ma, numarul celor intretinute este net inferior fata de cel al celor care reusesc sa isi castige existenta si sa isi gestioneze resursele in mod decent! Si, de asemenea, ai fi foarte dezamagit sa afli ca exista si multi barbati intretinuti de femei… 😉
    Acum, adevarul e ca daca – intr-un cuplu – numai 1/2 din pereche furnizeaza cele necesare cuplului (si asta include multe aspecte), cealalta 1/2 va trebui sa se descurce cum poate; asta, in cazul fericit (probabil!); mai exista si cazul in care, acela care se declara nemultumit de „oferta” celuilalt, poate decide „rezilierea contractului”… 😉
    Cred ca putem rezuma concluzia in felul urmator: „Cum iti asterni, asa dormi!”… Sau, poate: „Culegi ceea ce semeni”… Sau: „Cine ridica sabia, de sabie va pieri!”… Cred ca e mai mult decat suficient, nu?… 😉
    PS: Ma bucur intotdeauna, cand pot aduce un strop de lumina in viata cuiva! 😉

    Comentariu de Sorina — Iulie 8, 2008 @ 14:17 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

