Mai in gluma, mai in serios… ;)

Iulie 3, 2008

Ce inseamna sa fii informat, dom’le!? :)

japonez Inceputul anului scolar, intr-un liceu din USA. Diriginta prezinta clasei un nou coleg: Sakiro Suzuki, din Japonia. Incepe ora.
Diriginta:
– Sa vedem cine stie cel mai mult din istoria Americii. Cine a zis: “Libertate sau moarte!”?
Tacere de mormant in clasa.
Suzuki ridica mana:
– Patrick Henry, 1775, Philadelphia.
Diriginta:
– Bravo Suzuki! Si cine a zis: “Tara este poporul, de aceea poporul nu poate sa moara!”?
Suzuki:
– Abraham Lincoln, 1863, Washington.
Diriginta se uita prin clasa:
– Mi-e rusine pentru voi! Suzuki vine din Japonia si stie mai multe despre America decat voi!
O voce din spate:
– Pupa-m-ai undeva, Jap’ imputit!
Diriginta:
– Cine a spus porcaria asta?
Suzuki se ridica si zice:
– Generalul McArthur, 1942, la Guadalcanal si Lee Iacocca, 1982, la sedinta actionarilor Chrysler.
Alta voce:
– Imi vine sa vomit!
Diriginta striga:
– Cine a fost nemernicul?
Suzuki:
– George Bush Sr. catre prim-ministrul japonez Tanaka, in timpul unui dineu de lucru, Tokio, 1991.
Alt elev:
– Suzuki e un mare caca!
Suzuki:
– Valentino Rossi, 2002, Brazilia, Superbike GP.
Diriginta lesina. In clasa, haos total. Se deschide usa si intra furios directorul, care spune:
– O adunatura de idioti, mai mari ca voi, n-am vazut in viata mea!
Suzuki:
– Traian Basescu, catre Parlamentul Romaniei, dupa suspendarea din functie, 18 aprilie 2007.

8 comentarii »

  1. Buna asta, buna.
    Suzuki: -Spot publicitar, Campanie de promovare a legislatiei uniunii europene 2008

    Comentariu de cllod — Iulie 5, 2008 @ 08:44 | Răspunde

  2. Ma tem ca nu ti-am inteles comentariul, Cllod-ule! 😦

    Comentariu de Sorina — Iulie 5, 2008 @ 20:49 | Răspunde

  3. am incercat si eu….
    Era vorva (la mine) de o reclama.
    O lasam asa😦 /🙂

    Comentariu de cllod — Iulie 6, 2008 @ 19:45 | Răspunde

  4. draguta gluma si cat se poate de actuala!!

    Comentariu de GINANEACSU — Iulie 10, 2008 @ 08:12 | Răspunde

  5. Bun sosit printre noi, Gina! Sper sa revii, cu placere!

    Comentariu de Sorina — Iulie 10, 2008 @ 17:13 | Răspunde

  6. Tokyo se scrie cu „y”.

    Comentariu de Andrei Rinea — Iulie 16, 2008 @ 19:49 | Răspunde

  7. Corect! Mea culpa, nu am vazut cand am corectat textul! Multam’!

    Comentariu de Sorina — Iulie 16, 2008 @ 20:02 | Răspunde

  8. Dacă-i grec, de ce n-ar fi
    Grecilor tovărăşie…?
    Pe-aici pe la noi să fie
    Doar un amărât de „i”…

    Comentariu de ionatan — Iulie 17, 2008 @ 15:29 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

