Mai in gluma, mai in serios… ;)

Iunie 30, 2008

Ce poate sa faca telefonul mobil, despre care tu nici nu banuiai?

Telefoane mobileDragii mei, imi cer iertare pentru absenta mea: am avut cateva zile in care nu am mai avut acces la internet! Asa se explica faptul ca nu am mai dat nici un semn de viata in ceea ce va priveste!

Iata ce va ofer acum asa, „la botu’ calului” (am ajuns acasa in seara asta destul de tarziu, deocamdata va trebui sa va multumiti cu atat): este un text gasit pe un blog si, parandu-mi-se interesant, l-am preluat spre predare catre voi (tare sunt curioasa daca chiar functioneaza chestiile astea!?):
1. Apelul de urgenta este 112 peste tot in lume. Acest numar poate fi apelat si daca ai tastele blocate. Incearca!

2. Ti-ai inchis cheile in masina si esti departe de casa, unde-ti tii cheile de rezerva? Daca este cineva acasa, cu telefon mobil, suna-l si roaga-l sa tina cheile aproape de telefonul lui. Tu apropie telefonul tau la 20 cm de usa masinii. Persoana de acasa trebuie sa apese pe telecomanda cheii de rezerva si ti se vor deschide usile.

Functioneaza si cu usa portbagajului. Incearca!

3. Ti s-a descarcat mobilul? Orice mobil are o incarcare de rezerva in baterie, care se activeaza la combinatia *3370# si iti asigura o incarcatura de rezerva de 50%. Cand iti pui telefonul la incarcat, se incarca si rezerva, putand s-o folosesti si alta data.

4. Ce poti face, daca ti se fura mobilul? Comerciantii de telefoane tin secret aceasta informatie, ca hotul sa poata folosi telefonul furat si sa consume serviciile telefoniei, iar cel de la care s-a furat, sa-si cumpere telefon nou.
Trebuie sa afli seria telefonului tau. Pentru aceasta tasteaza *#06#, fara a apasa alte taste si pe ecran va aparea automat seria. Acest cod este unic in lume si este seria telefonului tau. Noteaza acest cod si pune-l in loc sigur. Daca ti se fura telefonul, anunta operatorul tau de telefonie si comunica-i acest cod. Acesta ii permite sa-ti blocheze telefonul (aparatul in sine) si hotul nu va putea folosi telefonul tau, nici daca schimba cartela SIM.

6 comentarii »

  1. Ok. partea a 3-a e falsa.
    Cam asta face *3370#
    http://turnu.wordpress.com/2008/06/28/telefonul-mobil-face-minuni/

    Comentariu de zipstyle — Iulie 1, 2008 @ 09:41 | Răspunde

  2. tu chiar crezi?ai incercat?

    Comentariu de clubdeclub — Iulie 3, 2008 @ 05:38 | Răspunde

  3. Va doresc un „Bun venit!” amandurora, zipstyle si culbdeclub!
    Ca sa fiu sincera, in afara de pct. 1, pentru celelalte nu pot baga mana in foc… Dar stiu ca exista un IMEI dupa care poate fi identificat telefonul si ca exista posibilitatea sa fie blocata utilizarea lui. Cat despre faza cu masina… nu am masina, deci nu o pot verifica. Iar privind pct. 3, vedeti daca va ajuta discutiile de pe pagina asta: http://forums.whirlpool.net.au/forum-replies-archive.cfm/592447.html

    Comentariu de Sorina — Iulie 3, 2008 @ 09:13 | Răspunde

  4. partea a doua e falsa si ea…. am incercat-o.

    Comentariu de bog — Octombrie 16, 2009 @ 11:37 | Răspunde

  5. am incercat aia cu 112, merge incerc si celelalte dar nu am inteles, telefonu trebuie sa fie descarcatde tot si atnci formezi?

    Comentariu de snowka — Noiembrie 11, 2009 @ 11:51 | Răspunde

  6. ce n-as da sa fie asa,dar haideti sa va povestesc ceva asemanator si haios in acelasi timp.Acum cateva zile am cumparat o sonerie fara fir ,avantajul este ca nu faci gauri si nu spargi pereti,vecinilor mei le-a placut magaoaia in mod deosebit si ca atare m-au rugat sa le cumpar si lor si sa le montez.Am cumparat inca 5 buc.Aici intervine faza faina ,ca emite pana la 45 de metri,si cand suna cineva la unul din vecini incepe un putpuriu de melodi de la 6 sonerii de parca vine Craciunul.Asta spre disperarea vecinilor si a sotiei mele care imi spune ca mi-o bate de cap daca n-o desfintez,dar eu nu prea vreau ca mie imi place craciunul. Istetii de chinezi nu s-au gandit sa le faca pe frecvente diferite

    Comentariu de dagio — Noiembrie 12, 2009 @ 20:12 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

