Mai in gluma, mai in serios… ;)

Mai 27, 2008

Ca de la parinte la copil…

Tata si fiu

Aceasta scrisoare ar fi putut fi scrisa si de o mama, catre fiica ei… nu conteaza de ce gen sunt personajele, aceste lucruri sunt universal valabile… Cititi si incercati sa nu uitati aceste lucruri, pentru ca majoritatea dintre noi avem INCA parinti in viata… si, de asemenea, sa nu uitam ca – daca vom fi suficient de norocosi – poate vom ajunge sa purtam si noi, la un moment dat, numarul lor de ani, pe umeri impovarati de greutatile vietii…

Draga fiule,

In ziua in care ma vezi batran desi eu nu sunt inca, ai rabdare si incearca sa ma intelegi…

Daca ma murdaresc atunci cand mananc, daca nu pot sa ma imbrac… ai rabdare… Amintesteti orele ce leam petrecut invatandute pe tine sa faci aceste lucruri.

Daca, atunci cand vorbesc cu tine, repet aceleasi lucruri de o mie unu ori… nu ma intrerupe, ascultama… Cand tu erai mic, eu trebuia sati citesc de o mie unu ori aceasi poveste, pana cand adormeai.

Cand nu vreau sa fac dus, nu ma rusina si nici nu ma cicali… Amintesteti cum trebuia sa inventez mii de motive ca sa te fac sa te speli…

Cand vezi ignoranta mea privind tehnologiile noi… dami timpul necesar pentru a ma familiariza cu ele si nu ma privi cu un zambet batjocoritor… Si eu team invatat cum sa faci multe lucruri: sa mananci frumos, sa te imbraci frumos, sa infrunti viata…

Cand, la un moment dat, imi pierd memoria sau firul intro conversatie… lasami timp sami amintesc si, daca numi aduc aminte, nu te enerva… pentru ca cel mai important lucru nu este conversatia noastra, ci faptul ca suntem impreuna si vorbim unul cu altul…

Daca, vreodata, nu vreau sa mananc, nu ma forta… Stiu bine cand am nevoie sa mananc, si cand nu.

Cand picioarelemi obosesc, nu ma lasa sa umblu de unul singur… Dami mana, la fel cum am facut si eu cand tu faceai primii pasi.

Si cand, intro zi, iti voi spune ca nu mai vreau sa traiesc, ca vreau sa mor… nu te mania, intro zi vei intelege… Incearca sa intelegi ca perioada asta din viata mea nu este traire, ci supravietuire.

Intro zi vei descoperi ca, in ciuda greselilor mele, totdeauna am dorit cel mai bun lucru pentru tine si ca am incercat sa pregatesc calea pentru tine…

Nu trebuie sa fii trist, manios, nici sa te simti neputincios vazanduma langa tine. Cand esti langa mine, incearca sa ma intelegi si sa ma ajuti, asa cum am facuto si eu cand tu abia incepeai viata.

Ajutama sa umblu, ajutama sami sfarsesc calea cu dragoste si cu rabdare. Eu te voi rasplati cu un zambet si cu o dragoste imensa pe care am avuto fata de tine totdeauna.

Te iubesc, fiule!

Tatal tau

1 comentariu »

  1. super :X:X:X:

    Comentariu de veroonyka_demoonyka — Ianuarie 21, 2009 @ 20:07 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

