Mai in gluma, mai in serios… ;)

Mai 25, 2008

In sfarsit, am reusit sa apuc si clipa asta!… ;)

Top Assistants

  Dragii mei, de mult astept sa imi apara un articolas intr-o revista; din pacate, „nasterea lui” (prin cezariana, se pare! :D ) s-a petrecut cu o intarziere de vreo 1/2 an (din motive obiective). Slava Domnului ca s-a intamplat asa, ca altfel nu mai aveam eu acum motiv sa ma laud (avand in vedere ca, la acea data, blog-ul meu nu exista nici macar in stare de proiect)!😉. In plus, acum revista respectiva a aparut in format electronic, nu pe hartie… lucru care imi place (am eu o slabiciune pentru calculatoare, ce sa fac?!)…

Mentionez ca eventualele greseli gramaticale sau de formulare (inclusiv utilizarea cuvintelor NICIO/NICIUN, cu care nu voi fi niciodata de acord) nu imi apartin (presupun ca textul a fost introdus din nou pe calculator ori „corectat” de catre cineva care nu a fost suficient de atent)! Asadar, incercati sa faceti abstractie de erori: oameni suntem cu to(n)tii!🙂

Iata, asadar, unde puteti citi „creatia mea”: http://www.top-assistants.ro/cat-conteaza-diploma.html

M-ar bucura tare mult daca ati exprima pareri vis-a-vis de acest subiect, pe blog, in revista sau in ambele… chiar este o tema care m-a preocupat intens…

Ei, am apucat sa ma vad si „utilizator de plaivaz” (ma rog, vorba vine, ca l-am scris la tastatura!)…

10 comentarii »

  1. felicitari :))

    Comentariu de Radu — Mai 28, 2008 @ 00:24 | Răspunde

  2. Ma bucur pentru tine si sper ca si alte vise sa iti devina realitate.

    Comentariu de Radupg — Mai 28, 2008 @ 00:26 | Răspunde

  3. Felicitati pentru „articolas”. Meriti o diploma.

    Comentariu de cllod — Mai 28, 2008 @ 07:37 | Răspunde

  4. @Radypg: Bun sosit, Radupg-ule!
    Multumesc de felicitari si urare! Sa dea Dumnezeu!
    @cllod: Multumesc si tie, Cllod-ule! Sunt departe rau de tot de a merita o diploma; dar, pentru mine, a fost o mare bucurie, desi nu stiu cata valoare reala au acele randuri (pentru mine, cel putin, au o mare valoare sentimentala)… Oricum, voi incerca sa continui (deja mi s-a propus acest lucru, ceea ce ma bucura nespus)…
    In cazul in care imi vor mai aparea astfel de „opere literare”, promit sa va tin la curent!…😉

    Comentariu de Sorina — Mai 28, 2008 @ 22:54 | Răspunde

  5. Felicitari!🙂

    Comentariu de Andrei — Mai 30, 2008 @ 18:39 | Răspunde

  6. Multumesc, Andrei! Sper ca nu peste multa vreme sa am si alte motive pentru care sa pot primi felicitari! Mai am niste „proiecte” in asteptare…😉

    Comentariu de Sorina — Mai 31, 2008 @ 09:06 | Răspunde

  7. decat diploma da si talent nu, mai bine talent da si diploma nu….🙂
    sau mai bine si una si alta, dar daca nu este… talentul primeaza!

    Comentariu de elena reinerth — Iulie 15, 2008 @ 20:27 | Răspunde

  8. Bine ai venit, Elena! Ma bucur sa constat ca suntem de acord! Mai am cateva teme pe care vreau sa scriu… astept sa ma eliberez un pic de anumite probleme… sper sa iti placa, macar tot atat cat (sper ca) ti-a placut articolul asta…😉

    Comentariu de Sorina — Iulie 16, 2008 @ 17:56 | Răspunde

  9. am si eu „niciun-nicio”-urile mele, dar asta e! trebuie sa respectam ce au facut altii litera de lege!🙂 am sa te urmaresc in continuare atata timp cat sunt pe aici, pupici

    Comentariu de elena reinerth — Iulie 17, 2008 @ 09:07 | Răspunde

  10. Vei fi intotdeauna binevenita, Elena!
    Cat despre respectarea legii: sunt impotriva incalcarii legii; dar, in acest caz (cel putin), pot sa nu fac ce spune legea, fara sa o incalc!😉 Se pot folosi ambele forme: „nicio = nici o”, „niciun = nici un”…🙂

    Comentariu de Sorina — Iulie 17, 2008 @ 10:32 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

