Mai in gluma, mai in serios… ;)

Mai 10, 2008

Anunt: Daca este cineva care cauta gazda…

casaDragii mei, tocmai am aflat de la o cunostinta ca stie pe cineva care ar cauta o persoana (de preferinta, o tanara studenta – dar nu e obligatoriu sa fie studenta) pe care sa o primeasca in gazda. Ca punct de reper: P-ta Muncii. Nu cunosc mai multe amanunte (nu imi erau necesare), astfel inca nu le pot preciza.  Dar, daca este cineva interesat(a), va rog sa imi transmiteti un mesaj (care nu va fi publicat, il voi citi doar eu) cu datele de contact, astfel incat sa va pot pune in legatura cu persoanele respective…

2 comentarii »

  1. frumusica cabana …

    Comentariu de cllod — Mai 11, 2008 @ 09:58 | Răspunde

  2. Este ca-i faina? Mi-ar placea si mie una…😉

    Comentariu de Sorina — Mai 11, 2008 @ 11:32 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

