Mai in gluma, mai in serios… ;)

Mai 9, 2008

18 x 2 (sau cum e sa devii major a doua oara)

Birthday

Nu stiu altii cum sunt, dar eu sunt (in felul meu) un om taaaare norocos!

Pai, spuneti si voi: cator oameni l i se intampla sa isi serbeze (a doua oara in viata) majoratul? Sa te simti… la varsta mea, ca la 18 ani?!😉

Ei, bine, mie mi se intampla… si e minunat! Pot sa spun ca aceasta a doua aniversare imi este si mai placuta decat prima!

Prietenii stiu ce sarbatoresc azi!…🙂 De asemenea, cei care au citit pe blog, vor intelege…😉

Hai, sa va traiesc si sa va bucurati de prietenia mea, cat mai mult si cat mai frumos!😀

8 comentarii »

  1. Să trăieşti La Mulţi Ani! Şi, Aniversare fericită! Când trăia Wurmbrandt, s-a aflat într-o zi la amvonul unei biserici şi şi-a început prelegerea spunând: „La Mulţi Ani Richard!” Apoi a explicat că era ziua lui şi maică-sa l-a învăţat să-şi ureze el la mulţi ani de ziua lui, că urarea nimănui nu va fi atât de sinceră şi călduroasă ca a sa! Mi-a plăcut stilul tău pozitiv în care ţi-ai urat să trăieşti! Aşa să fie!

    Comentariu de Ted — Mai 10, 2008 @ 08:19 | Răspunde

  2. Multumesc mult, Dorule! Tare mare bucurie mi-a produs vizita pe care mi-ai facut-o, cu atat mai mult in asemenea imprejurari, mai mult decat deosebite pentru mine!
    Cu mare placere te mai astept pe aici!
    (PS: pe mine nu m-a invatat mama „smecheria” asta, a „nascocit-o” mintea mea, in ideea ca macar eu sa ma felicit, daca altii ar omite! 🙂 )

    Comentariu de Sorina — Mai 10, 2008 @ 10:37 | Răspunde

  3. Cum ramane cu nascuta „in penultima zi a penultimei luni”?😆 Eu n-am uitat…si nici ca esti un suflet de copil.Ceva „mister” e…! Sa ai o zi fericita si sa traiesti multi ani si buni! Si poti sa-ti serbezi inca de
    n X 18-anii, ca tot copil glumet ramai.😛

    Comentariu de Cristal — Mai 10, 2008 @ 16:30 | Răspunde

  4. „Nascuta in penultima zi a penultimei luni” este pentru prima mea zi de nastere; asta e a doua…😉 (vezi: „Viata dupa Moarte?!” )
    Multumesc de urarile frumoase, asa sa dea Dumnezeu! :*

    Comentariu de Sorina — Mai 11, 2008 @ 11:30 | Răspunde

  5. Sorina,
    eu trec deeees pe la tine! Doar ca nu catadicsesc sa comentez… ca-s in marea trecere! Dar de trecut, trec, trec….

    Comentariu de Ted — Mai 15, 2008 @ 08:05 | Răspunde

  6. daca anii ar fi tei
    as veni cu stupii mei…
    mulţi să-ţi fie şi frumoşi,
    ca şi mierea de gustoşi!

    Comentariu de ionatan — Mai 15, 2008 @ 09:41 | Răspunde

  7. @ted: Cu mare bucurie te primesc in „umila mea casa”, Dorule!
    PS: am vazut ca stii sa legi si versuri…😉 Ascunzi talente nebanuite?!😀 Nu le ascunde, scoate-le la iveala! Sa se mai bucure si altii…😉

    Comentariu de Sorina — Mai 18, 2008 @ 09:21 | Răspunde

  8. @ionatan: Multumesc frumos de asa frumoasa urare! Bun un ceai de tei indulcit cu miere si cu doar un strop de lamaie, cat sa ii mai ia un picut din dulceata dar sporindu-i evident aromele… baut in zumzait de albine… Ah, ce decor mirific pentru petrecerea concediului… Ah, concediu… ce cuvant „apetisant”…

    Comentariu de Sorina — Mai 18, 2008 @ 09:26 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

