Mai in gluma, mai in serios… ;)

Aprilie 10, 2008

Test amuzant de inteligenta: CEA MAI SLABA VERIGA

Filed under: amuzament — Sorina @ 19:08
Tags: , , , , , ,

Rezultat test inteligenta

Sa vedem care este nivelul tau intelectual cu un mic test simplu alcatuit din patru intrebari.

Trebuie sa raspunzi instantaneu, fara sa te gandesti prea mult.

ATENTIE : vei gasi raspunsul la fiecare intrebare, dupa enumerarea lor !

Intrebarea 1:

Participi la un concurs de alergari, il depasesti pe cel de pe a doua pozitie. In ce pozitie te afli ?

Intrebarea 2:

Daca il depasesti pe ultimul , in ce pozitie vei ajunge ?

Intrebarea 3:

Ai 1000. Adauga 40. Adauga 1000. Adauga 30. Si inca 1000. Plus 20. Plus 1000. Si plus 10. Care este totalul ?

Intrebarea 4 :

Tatal Tantei are 5 fete:

1. Chacha

2. Cheche

3. Chichi

4. Chocho

Intrebare: Care este numele celei de-a cincea?  Gandeste repede…

Raspuns la I.1 :

Daca ai raspuns ca vei fi primul este complet fals. L-ai depasit pe al doilea deci i-ai luat locul, asadar vei ajunge al doilea.

Pentru cea de-a doua intrebare incearca sa te gandesti mai putin!

Raspunsul la I.2 :


Daca ai raspuns penultimul, te-ai inselat din nou.

Gandeste-te un pic … Cum poti sa-l depasesti pe ultimul ? Daca tu esti in urma lui atunci el nu mai este ultimul. Raspunsul era imposibil ! Se pare ca gandirea nu este punctul tau tare. Ai sanse sa fii cea mai slaba veriga !!!

Sa continuam, vom incerca altceva, nu face insemnari pe hartie si nu folosi minicalculatorul si adu-ti aminte ca trebuie sa raspunzi instantaneu !!!!

Raspunsul la I.3 :


5000 ??? Gresit din nou!!!

Raspunsul corect este 4100. Refa calculul cu un minicalculator … Se pare ca azi nu este cea mai buna zi a ta  !!!

Ultima, ar trebui sa raspunzi corect macar la asta !!!!

Raspunsul la I.4:

Chuchu ??? Gresit

Tanta, blegovici !!! Pricepe si tu intrebarile….

Este clar ca tu esti cea mai slaba veriga…

15 comentarii »

  1. Am răspuns bine numai la prima deci sunt şanse să-l depăşesc pe ultimul😀

    Comentariu de anaAyana — Aprilie 10, 2008 @ 19:30 | Răspunde

  2. Am raspuns bine la toate🙂🙂🙂
    Stiam Testul😉

    Comentariu de cllod — Aprilie 15, 2008 @ 22:51 | Răspunde

  3. Aaaa, Domnule Raritate, nu va purtarati chiar ca un domn… pai, cum sa „faci un test” daca ii stii deja rezultatul?!… Nu se pune, va asteptam sa faceti si alte teste… poate gasiti vreunul pe care nu il cunoasteti (inca) 😉

    Comentariu de Sorina — Aprilie 16, 2008 @ 20:34 | Răspunde

  4. am raspuns la toate corect, deci…e bine

    Comentariu de laura — Iunie 27, 2008 @ 13:17 | Răspunde

  5. Bravo!!!😉

    Comentariu de Sorina — Iulie 3, 2008 @ 08:57 | Răspunde

  6. Pai, stii…
    Doi insi priveau stirile la tv.
    La stiri, aratau protestul unui barbat care ameninta ca se arunca de pe o cladire.
    Unul dintre cei doi intreaba:
    – Ce zici, se arunca?
    – Nu, zice celalalt.
    – Punem pariu ca se arunca?
    – Punem! 100 EUR.
    Stirea continua, barbatul se arunca.
    Cel care a pierdut pariul ii da 100 de euro prietenului sau.
    Prietenului sau i se face mila de el si ii zice:
    – Ia-ti suta inapoi, ca eu am vazut stirea asta si la ora 17, stiam ca o sa sara.
    – Si eu am vazut stirea la ora 17, zise cel ce pierduse.
    – Pai, atunci de ce ai pariat?
    – Pai, am crezut ca – daca s-a aruncat la ora 17 – nu se mai arunca si la 19.

    Cam asa si eu cu testul🙂🙂🙂

    Comentariu de cllod — Iulie 5, 2008 @ 10:12 | Răspunde

  7. oh, firar!!!!!!!!! am raspuns corect la toate in afara de de a 2-a

    Comentariu de roby — Decembrie 21, 2008 @ 12:51 | Răspunde

  8. Mai incearca o data, poate data viitoare iti iese!…😉

    Comentariu de Sorina — Decembrie 21, 2008 @ 17:55 | Răspunde

  9. buna miam facut si eu testu si am raspuns doar la intebarea a 3 atata:((

    Comentariu de danutza — Aprilie 10, 2009 @ 22:59 | Răspunde

  10. l-am facut pe tot… ji exista rsp la intrebarea nr2: dak eu sunt prima…ji am atata viteza incat il depasesc pe ultimul asta inseamna k sunt tot prima:P

    Comentariu de irina — August 24, 2009 @ 12:12 | Răspunde

  11. …daca stai sa te gandesti iti dai seama…dar asa spune sa rasp repede….macar am rasp corect la ultima😉

    Comentariu de alisa — August 27, 2009 @ 12:36 | Răspunde

  12. am raspuns la toate bn in afara de a2-a :))
    e destul de tricky intrebarea…

    Comentariu de beatrice — Octombrie 18, 2009 @ 16:26 | Răspunde

  13. unde raspun !!!!!!!!!!

    Comentariu de razvan — Mai 9, 2010 @ 15:52 | Răspunde

  14. dar rsp la intrebarea 3 este 5000 nu 4100.

    Comentariu de elena — Martie 5, 2011 @ 18:06 | Răspunde

  15. a doua intrebare este posibila: ganditi-va si voi daca e pe ultimul loc si il prinzi din urma.. il depasesti..nu neaaparat in clasament. deci raspuns: aceeasi pozitie… se pare ca si cel care a facut testu sta cam prost cu gandirea

    Comentariu de Mircea — Decembrie 26, 2011 @ 22:55 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

