Mai in gluma, mai in serios… ;)

Aprilie 4, 2008

Unde dai si unde crapa!

Filed under: amuzament — Sorina @ 21:50
Tags: , , , , , ,

Tantar    Recunosc ca am ras astazi cu lacrimi… Atat de neasteptat a fost totul, incat nu m-am putut abtine si rasul a tasnit din adancul fiintei mele, cu navalnicia lavei asteptande timp de mii de ani sa i se infatiseze soarelui…

Sa va povestesc cum a fost:

Ma trezesc ca primesc de la o amica, pe mess, poezia de mai jos; imi arunc in fuga un ochi peste ea (ceva in genul “citire in diagonala”) si dau sa continui ceea ce faceam; dintr-odata, imi dau seama ca e ceva… altfel de cum ar trebui sa fie… Ma uit din nou, casc ochii maaaari de tot, ma gandesc ca poate a gresit “andrisantul”, ma gandesc ca eu sunt femeie si ea e tot femeie, ca poate ar trebui sa ma maguleasca ori sa ma bucure faptul ca pot starni asemenea pasiuni si fantezii erotice chiar pana si unei femei (sic!) dar, nu stiu de ce, nu ma incanta deloc ideea asta… o iau de la inceput cu cititul, ma inrosesc si ma albesc si ma ingalbenesc rand pe rand, asemenea unei insiruiri de beculete din pomul de Craciun… in cele din urma, zicand “Fie ce-o fi!” ma avant si citesc dintr-o suflare tot, pana la capat…

Luati-va inima in dinti si cititi pana la sfarsit, fara sa trageti cu ochiul la “solutie”…  

 

 

Sint inca in pat,si nu-mi pot lua gindul de la tine,

de la noaptea trecuta….

mi-as dori atit de mult sa te strivesc la pieptul meu!

In noaptea calda,ai venit la mine pe neasteptate…

si ceea ce s-a intamplat

a lasat in mine senzatii de neuitat.

Ai aparut de nicaieri si, fara sa-ti fie teama sau rusine,

te-am surprins atingind trupul meu gol…

mi-ai simtit indiferenta

si m-ai muscat fara mila, innebunindu-ma…

ne-am zvircolit toata noaptea intr-un joc nebunesc!

In zori am adormit in sfirsit, obosit…

Astazi, cind m-am trezit, te-am cautat indelung,

dar nu te-am mai gasit…

cearsafurile cazute de pe pat

sint singurele martore ale noptii trecute.

In noaptea asta ma voi preface ca dorm

si te voi astepta sa reapari….

tzantzar nenorocit!!! (Eugen Lovinescu)

9 comentarii »

  1. Foarte haios!
    Nu credeam ca E.Lovinescu sa aiba chiar un astfel de umor..

    Comentariu de Laetitia — Aprilie 5, 2008 @ 16:21 | Răspunde

  2. Pun pariu ca pixul din imagine, cu pasta rosie, pe terminate e unul Bic:)
    Le recunosc oriunde. Obsesia detaliilor.
    Oricum, good choice.

    Comentariu de Laetitia — Aprilie 5, 2008 @ 16:29 | Răspunde

  3. Bun sosit, Laetitia!
    Si pe mine m-a amuzat teribil poezia asta; este motivul pentru care am hotarat sa o postez (desi, in oarecare masura, „depaseste” cadrul in care am decis ca va functiona acest blog); cred ca introducerea pe care i-am facut-o a demonstrat din plin acest lucru… 🙂
    Cat despre pix… tind sa cred ca ai dreptate… dar sper sa fie unul din’ala despre care se spune ca scrie „5.000 km” (nu de alta, dar mai am muuuuulte de scris, sper sa nu raman in „pana” (de gasca sau de pix) 😉

    Comentariu de Sorina — Aprilie 6, 2008 @ 10:04 | Răspunde

  4. pai da, la ce viata grea cred ca au avut oamenii inainte de aparitia plasei la geamuri si a sprayurilor dedicate, de-ti dai pe piele sa nu se mai apropie nici o vietuitoare… eu n-am de unde sa stiu cum e, n-am trait vremurile de dinainte de plasa:))))

    Comentariu de gadjodillo — Aprilie 6, 2008 @ 12:04 | Răspunde

  5. Gadjodillo, ti-am urat (oare) deja bun-venit pe aceste taramuri?! Ca deja nu ma mai tine memoria… Daca nu am facut-o, o fac acum…
    Esti un fericit daca nu te numeri printre cei din care se „infrupta” tantarii… eu sunt ca un adevarat magnet pentru ei… e INGROZITOR!!! Il inteleg tare bine pe bietul Lovinescu… cate nopti am petrecut in zvarcoliri incinse (ma refer la faptul ca aveam peste 50 de grade in camera, nu te gandi la prostii!!! 🙂 ) din cauza unor astfel de vizitatori nocturni… 😉

    Comentariu de Sorina — Aprilie 6, 2008 @ 12:33 | Răspunde

  6. bine v-am gasit!
    nu, eu glumeam amarnic. imi imaginam de fapt ca sint printre cei neatinsi de tintari. n-am nici plasa, nu ma dau nici cu spray iar, de vreo 5 ani, dorm cu dopuri – acum cinci ani am inceput chestia asta din cauza tintarilor.

    Comentariu de gadjodillo — Aprilie 6, 2008 @ 13:09 | Răspunde

  7. 🙂 Si eu dorm cu dopuri SI din cauza tantarilor (care, din fericire, zumzaie numai o parte din an) dar, mai ales, din cauza masinilor (care imi „zbarnaie” pe sub geamuri tot anul)… 😦

    Comentariu de Sorina — Aprilie 6, 2008 @ 14:33 | Răspunde

  8. Cearşafurile martore dar ţânţarul nu 🙂

    Comentariu de anaAyana — Aprilie 12, 2008 @ 01:03 | Răspunde

  9. … 🙂 … cel mai destept se pare ca a cedat primul (locul) 🙂 : el a plecat, eu am ramas… (cu buza umflata; plus umflaturile de la intepaturi… 😉 )

    Comentariu de Sorina — Aprilie 12, 2008 @ 13:55 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

