Mai in gluma, mai in serios… ;)

Martie 26, 2008

Na ca ma pricopsii si eu cu o leapsa muzicala; taman ce imi lipsea… ;)

Filed under: amuzament — Sorina @ 22:07
Tags: , , ,

Note muzicale pe portativ   Facui ce facui, si ma pomenii ca ma pricopsesc cu o leapsa muzicala, taman de la Calatorru (mi-o arunca din mers, ca se pare ca e mai mult pe drumuri, saracul!  🙂 ). Ei, acum nu prea stiu eu cum functioneaza chestia asta asa ca incercai sa o descurc, atat cat ma duse neuronul meu cel unic si aproximativ in stare de functionare; daca sunteti sau nu multumiti… o sa aflati, la sfarsitul „cetirii” randurilor care urmeaza (sper sa nu luati in serios raspunsurile mele 😉  ): 

1. Cum te simţi azi? 

STIGMA – Imposibil de iubit 

 🙂  No comment!  😉    

2. Vei ajunge departe în viaţă? 

GEORGE MICHAEL – Too Funky 

Funky = speriat; probabil ca asta e o intrebare la care prefer sa nu ma gandesc… 😉  

3. Cum te văd prietenii tăi? 

QUEEN – I want it all 

Adica, vreau tot ce imi poate oferi viata? Sau tot ce imi poate oferi un om? Nu cred ca e o idee rea… merita sa ma gandesc un pic la ea… 😉   

4. Te vei căsători vreodată? 

ROSEMARY CLOONEY – Have Yourself a Merry Little Christmas 

Hmmm… daca ar fi sa ma iau dupa melodia asta… se pare ca nu… Asta e: nimeni nu e perfect!  🙂

5. Care e povestea vieţii tale?  

VH2 – Planeta mea 

Viata mea inseamna tot ce tine de aceasta lume (oameni, natura, bune si mai putin bune etc) si de ceea ce o inconjoara: Universul… 

6. Cum era în liceu?  

NICU ALIFANTIS – Focul vanat (= vinetiu) 

Pai… eram ca un foc (daca tinem seama ca eram plina de energie); da’ de ce sa fiu vanata?! Trebuie sa ma intorc un pic in timp, sa imi revad fotografiile… cine stie, poate descopar ceva… 🙂

Dar un lucru mi se potriveste, macar: „De iubire-ntaia oara cant”… Ei, iubirea de licean…  

7. Cum poţi avansa în viaţă?  

VH2 – Fiecare zi fara tine 

Ei, asta chiar e buna!!!  🙂  Ati inteles acum de ce e probabil sa nu ma casatoresc?  😉 

„Fiecare zi fara tine

Ma face sa ma simt din ce in ce mai bine…” 

8. Care este cel mai fain lucru la prietenii tăi?  

CHOPIN/PAWEL KOWALSKI – Romance Larghetto 

Probabil ca asta inseamna ca prietenii mei sunt niste romantici? Se poate… cine se aseamana, se aduna… 😉 

9. Ce se preconizează pentru week-end?   

NICU ALIFANTIS – Balada blondelor iubiri 

Wow, suna bine!!! Imi plac blonzii!  😉  Se ofera cineva voluntar? Se abtine cineva?  🙂 OK, in caz de „forta majora”, se accepta si alte culori de par… 🙂 

10. Ce cântec te descrie cel mai bine?  

QUEEN – White Queen 

Cred ca deja s-a spus totul despre mine… 🙂  

11. Cum îţi merge în viaţă?  

STIGMA – As putea fi… 

Stiam eu ca pot sa fiu si mai mult decat sunt in momentul de fata… Acum, intrebarea e: in ce sens? 🙂 

12. Ce melodie ţi se va cânta la înmormântare?  

ACAPELLA – Trei Crai de la Rasarit 

Ooooo, asta chiar m-a nimerit bine de tot… 😉  

13. Cum te vede restul lumii?  

THE CANTERBURY CHOIR – The First Noel 

Ah, ce frumos suna asta!… 🙂 Mi-ar placea sa fie asa… Sa fiu calda si placuta ca o sarbatoare de Craciun si toata lumea sa fie fericita in prezenta mea… 😉  

14. Vei avea o viaţă fericită?  

STRAUSS – Trisch-Trasch 

Dupa cum suna melodia asta, va fi de-a dreptul minunata!… Mi se potriveste „ca o manusa”… 😉  

15. Ce cred prietenii cu adevărat despre tine? 

SANTANA – Dance, Sister, Dance 

Probabil ca prietenii mei au senzatia ca toata viata mea e ca un dans: cand mai agitata, cand mai lenta, cand mai sincopata, cand mai languroasa… (O sa ii intreb; chiar m-ati facut curioasa!… 🙂  ) 

16. Sunt persoane care te doresc în secret?  

VAMA VECHE – De ce? 

Corect! Stiu ei ce stiu!  🙂  De ce sa iubesti in secret, dom’le? Pai, nu-i pacat?!  Ce, te doare gura sa spui? Sau sa scrii un mail, ceva… 🙂 

17. Cum să mă fericesc singur? 

ZALE – Depinde de noi 

E musai sa raspund la intrebarea asta? Adica, cum sa ma fericesc singura? Sa imi iau o inghetata, sa imi cumpar flori, sa ma uit la un film pe DVD, sa dansez prin casa… sau cum?! Vorba astora: depinde doar de noi, nu?  

18. Ce ar trebui să faci cu viaţa ta? 

ZAMBO JIMMY – Mit akarsz a boldogsagtol (Ce astepti de la fericire?) 

Chiar asa: vreau fericire; vad eu cum o folosesc… Important e sa fiu fericita; din ceea ce am eu, pot darui si altora… Cu cat mai mult, cu atat mai bine… 😉

2 comentarii »

  1. Hai, ca m-ai amuzat! Le nimerişi, melodiile, mai degrabă decât ele pe tine.

    Comentariu de ionatan — Martie 27, 2008 @ 04:45 | Răspunde

  2. Asta e, asa au iesit… 🙂 Eu am incercat numai sa pun niste cuvinte, pe post de comentariu… 😉 Daca a iesit ceva de ras, eu ma declar multumita… 🙂

    Comentariu de Sorina — Martie 27, 2008 @ 07:54 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

