Mai in gluma, mai in serios… ;)

Martie 26, 2008

Despre eveniment – 5

Filed under: d'ale vietii — Sorina @ 20:23
Tags: , , , , , ,

Despre eveniment - Sorina Lukacs alaturi de Horatiu Malaele   Dragii mei, va ramasesem datoare cu o surpriza… 😉  De fapt, surpriza a fost a mea: in seara cu pricina (cea in care a avut loc degustarea de care v-am povestit), s-a nimerit ca in acelasi restaurant sa isi serbeze ziua de nastere si sotia artistului Horatiu Malaele.L-am vazut de cand a intrat (eu eram pe post de hostess si „aveam vedere” la toate persoanele care treceau pe acolo); in ciuda faptului ca era „blindat” (avea o cipilica trasa pana deasupra pleoapelor si un fular ridicat pana la varful nasului; numai ochelarii se iteau cu tupeu prin „viziera” astfel creata), l-am recunoscut, l-am privit, am zambit si l-am salutat discret, cu o usoara inclinare a capului; mi-a raspuns in acelasi stil complice, inclinand abia perceptibil capul, pastrandu-si anonimatul (dupa cum intentionase) si si-a continuat drumul catre masa care le fusese rezervata.

Este un artist pe care il apreciez in mod deosebit, ca actor, regizor, caricaturist… Mi-a facut o mare placere sa il pot intalni „in carne si oase” (ma rog, si alte accesorii, avand in vedere „blindajul” 🙂 ) si mi-as fi dorit tare mult sa pot avea o fotografie cu el… Dar, jenata sa ma duc sa dau buzna peste om asa, netam-nesam (cu atat mai mult cu cat era clar ca dorise sa nu fie recunoscut), scanceam ca un copil care are in fata o jucarie pe care si-a dorit-o mult dar i-e nu-stiu-cum sa o ia si sa se joace cu ea… Vazandu-ma atat de catranita, un coleg m-a batut la cap pana ce m-a convins ca artistii se bucura daca sunt recunoscuti si apreciati, daca li se solicita fotografii si autografe (oricat de mult ar incerca sa se ascunda de fanii care, la un moment dat, pot fi cumplit de agasanti). In cele din urma, mi-am luat inima in dinti si picioarele la spinare si, inspirand adanc, m-am indreptat catre masa cu pricina, unde mai erau cativa actori cunoscuti si, pe langa ei, si Ilie Nastase (nu pot sa ma abtin sa spun ca atat sotia lui Ilie Nastase, cat si cea a lui Horatiu Malaele mi-au parut – atat cat le-am putut vedea fara sa ma holbez la ele – tare simpatice si frumusele  😉  ).

Ca sa nu o mai lungesc atat: mi-am cerut scuze ca imi permit sa ii deranjez (eram rosie ca o sfecla de emotie), am facut fotografia (a fost atat de amabil si hazos in felul in care mi-a acceptat propunerea de a face o fotografie cu mine, incat m-am simtit de-a dreptul ca o pustoaica in momentul in care isi intalneste VIP-ul pe care il adora!  🙂  ), i-am felicitat sotia, le-am urat (din ce in ce mai imbujorata) „Distractie placuta!”, mi-am cerut din nou scuze pentru deranj… ce mai… eram in al noualea cer!… 🙂

Si, iata ca acum, printre fotografiile dragi mie, mai am una care are o valoare deosebita pentru mine…

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

