Mai in gluma, mai in serios… ;)

Martie 18, 2008

Suntem singuri?! – partea I-a

In deschiderea acestui subiect, va invit sa vizionati un videoclip incredibil… eu l-am urmarit cu respiratia taiata…Este un colaj cu imagini din Univers, atat de frumoase, atat de impresionante, incat orice comentariu se dovedeste a fi de prisos…

Dupa ce imi voi fi recapatat respiratia, voi incerca sa leg cateva vorbe despre acest subiect asupra caruia, cu siguranta, multi ar dori sa stie mai multe… eu, una, cu siguranta as dori sa stiu mult mai multe…

6 comentarii »

  1. Si daca suntem singuri? Daca toata splendoarea asta e numai pentru noi? Daca nu s-a oferit exclusivitatea la spectacolul asta? Il meritam, oare?
    Respira! Ce ne arati este respiratia lui Dumnezeu!

    Comentariu de ionatan — Martie 19, 2008 @ 10:05 | Răspunde

  2. Cuvintele nu ar putea sa descrie frumusetea Universului. Doar privind acele imagini mi-am dat seama ca si eu sunt o parte din Univers. Dumnezeu este pretutindeni mereu prezent..O zi minunata!:)

    Comentariu de Cristian — Martie 22, 2008 @ 11:13 | Răspunde

  3. Bun venit, Cristian! Din putinele tale cuvinte inteleg ca… mi-am atins scopul: te-am facut sa simti ca esti o faramita din Univers… 😉 Sa nu pierzi nicodata senzatia asta!…
    PS: la comentarii, pe blogul tau, seteaza si varianta cu nume, adresa mail si URL – nu toata lumea vrea sa isi faca un cont, ca sa posteze… 😉

    Comentariu de Sorina — Martie 22, 2008 @ 11:25 | Răspunde

  4. Acum poti sa postezi comentarii pe blogul meu.:) Iarasi m-am uitat la materialul atasat de tine..Superb!

    Comentariu de Cristian — Mai 17, 2008 @ 08:48 | Răspunde

  5. Ma bucur ca iti place, Cristiane! Oricand doresti sa revezi ceva din postarile mele, esti binevenit!
    In limita timpului disponibil, voi incerca sa mai trec si eu pe la tine… vazusem niste „chestiute” care imi pareau interesante… din pacate, nu prea am apucat sa le aprofundez…

    Comentariu de Sorina — Mai 18, 2008 @ 09:29 | Răspunde

  6. impresionant…universul…intotdeauna va fi o enigma pe care noi ..in micimea noastra nu o sa-l intelegem niciodata…….totusi trebuie sa fim fericiti ca facem parte din el….

    Comentariu de sorin — Octombrie 28, 2008 @ 20:24 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

