Mai in gluma, mai in serios… ;)

Martie 16, 2008

Zeitgeist – scoaterea la iveala a unor secrete terifiante sau… ?!

Zeitgeist   Zeitgeist este… un fel de film documentar; un film pe care va recomand sa nu il vizionati daca aveti probleme cu inima…  Daca va incumetati – totusi – il puteti descarca de aici (cel putin, asa se lauda cei de la adresa asta).

Iata despre ce ar fi vorba in acest film, pe scurt: crestinism, 9 septembrie si Rezervele Federale ale USA. Ce treaba au unele cu altele? Se pare ca ar fi un motto care spune: „Dezbina si stapaneste!”… Mai apoi, e vorba despre manipularea societatii prin generarea sentimentelor de teama si dezbinare, prin care oamenii sunt rupti complet de lumea reala in care traiesc.

Explicatia mai mult decat originala prin care se justifica „inventarea” lui Iisus este mai mult decat socanta… Realitate sau simpla mistificare? Daca m-as pricepe mai bine la istoria religiilor, poate ca nu as mai fi atat de bulversata… Si m-am gandit de atat de multe ori ca ar fi interesant sa citesc ceva din domeniul asta… Ufff, niciodata nu avem timp pentru tot ce am dori sa facem…

Si, ca si cum asta nu ar fi fost de ajuns, vine urmatoarea parte a filmului, in care ni se explica manipularea lumii prin intermediul bancherilor americani, la inceputul sec. al XX-lea. Mai apoi, se vorbeste despre „de ce se fac razboaiele si cum anume se nasc si cresc ele”…

Si, precum bomboana de pe coliva: se explica „misterul” celor intamplate la 9 septembrie, cine a pus la cale operatiunea, cum si de ce… Si cum au fost musamalizate tot felul de chestii… Ti se blocheaza neuronul, nu alta! Auzisem de acest film de ceva vreme dar nu am avut curaj sa il vad; acum, nu am mai rezistat ispitei, mai ales ca un prieten mi-a spus ca trebuie vazut, e ceva cu totul iesit din comun… Chiar este; inca nu mi-am revenit din soc, desi au trecut mai bine de 24 de ore de cand am terminat vizionarea lui…

Informatiile provin din surse diverse; sunt puse cap la cap si este obtinut un scenariu prin care se explica felul in care guvernul american, institutiile si „puternicii economiei” manipuleaza oamenii prin spalarea creierelor si tinerea in nestiinta, ori cum se pregateste implantarea de cip-uri cu ajutorul carora sa fie „anihilati” rebelii… 

Partea I-a prezinta o serie de comparatii intre credinte astrologice pagane comparate cu religii mai mult sau mai putin moderne; partea a II-a scoate in evidenta aspecte puse sub semnul intrebarii, privind evenimentele din 9 septembrie; partea a III-a vorbeste despre Banca Federala de Rezerve: formare, evolutie, miscari de culise, mecanisme de control al economiei.

Concluzia: nimic nu e asa cum pare, traim intr-o permanenta minciuna… DEPRIMANT… Inca o data va avertizez: daca nu stati bine cu inima, nu riscati!… Dar, daca va credeti in stare, veti trai un adevarat cosmar, cu imagini, sunete, idei incredibile…

Nici nu ma pot gandi ce ar insemna daca toate acestea ar fi ADEVARATE!…

21 comentarii »

  1. Şi dacă totuşi astea nu-s adevarate, de ce sa ma supun de buna voie minciunii, cautand sa vad filmul asta?

    Comentariu de ionatan — Martie 16, 2008 @ 09:42 | Răspunde

  2. Dar daca sunt?! Atunci – abia – apar problemele… Politica strutului nu a ajutat nimanui, niciodata: sa pretindem ca nu exista lucruri care exista, nu le face sa dispara… Eu cred ca fum fara foc nu prea iese…
    Nu spun neaparat ca sunt adevarate sau false aceste informatii; dar daca exista MACAR un sambure de adevar, nu e mai bine sa il cunoastem? Poate reusim sa ne aparam, cumva… „Un om puternic este omul informat” – acum, e adevarat, trebuie sa invatam sa discernem in asimilarea informatiilor, ceea ce nu este deloc usor pentru ca ele abunda in jurul nostru si multe pot fi inselatoare. Dar datoria noastra, fata de noi insine, este sa incercam sa aflam adevarul, oricat de neplacut ne-ar fi acesta…

    Comentariu de Sorina — Martie 16, 2008 @ 12:28 | Răspunde

  3. Dar pot verifica, pot obtine alta dovada decat filmul in sine si interpretarea unor fapte, prezentata de el?

    Comentariu de ionatan — Martie 16, 2008 @ 13:34 | Răspunde

  4. Nu te opreste nimeni sa faci cercetari! Dimpotriva, cred ca este bine sa incercam sa verificam (atat cat ne sta in putinta) informatia pe care o primim, comparand-o cu cat mai multe alte surse (unii numesc acest lucru „cercetarea independenta a adevarului” – imi place cum suna! 😉 ); de aceea, imi pastrez si eu unele rezerve: desi unele argumente ma fac sa fiu de acord, altele nu le-am acceptat inca; pana nu aflu mai multe, prefer sa trec aceste date in categoria „posibile” (= de verificat)…
    De exemplu, mie mi s-ar parea tare interesant (daca as avea timpul si celelalte resurse necesare) sa incep prin a face „sapaturi” in ceea ce priveste „nasterea mitului lui Iisus” din mituri pagane; ma intreb daca toate acele „coincidente” mentionate sunt reale (asta, in conditiile in care eu nu cred in coincidente!). Daca te apuci sa verifici asa ceva, chiar te-as ruga mult de tot sa ne impartasesti si noua ceea ce afli!
    In ceea ce priveste celelalte subiecte prezentate in film, presupun ca se pot face niscaiva cercetari; problema este ca nu stiu cat acces avem la anumite informatii (sunt convinsa ca multe sunt „top secret”, am eu o „vaga banuiala” ca, cu cat mai adevarate sunt cele prezentate, cu atat mai greu sunt de dovedit; eu cred ca „teoria conspiratiei” nu este doar un mit – ceea ce se intampla in jurul nostru ma face sa am aceasta convingere)…
    Cert este un lucru: daca nu incercam sa aflam adevarul, E SIGUR ca nu il vom afla niciodata; daca incercam, avem o sansa (oricat de mica ar fi ea) sa reusim… Suntem datori (fata de noi insine) sa ne oferim adevarul… Eu, una, incerc sa fac asta cat mai bine cu putinta (macar fata de mine insami)…

    Comentariu de Sorina — Martie 16, 2008 @ 13:52 | Răspunde

  5. mai bine „MAGIE IN MANHATTAN”!!!! desene animate amestecate cu realitatea …

    Comentariu de Lorelei — Martie 16, 2008 @ 15:05 | Răspunde

  6. Ehei, am tot auzit despre conspiratii…! Daca n-am reusit noi nici unei „banale” revolutii romanesti sa-i dam de capat, cum am putea rezolva una de asemenea anvergura? 😉
    Apoi intotdeauna cand Numele Domnului este pus la indoiala eu deja renunt sa mai caut ceva: acolo este categoric opera de anticrist. Probabil ai auzit despre hristosii mincinosi care se vor ridica „la sfarsitul veacurilor”.
    Asa ca nu cred ca ma intereseaza sa vad filmul asta.

    Comentariu de ionatan — Martie 16, 2008 @ 15:06 | Răspunde

  7. Bune si desenele animate, si mie imi plac foarte mult! E adevarat, pe asta nu l-am vazut… o fi cum spui tu…
    Dar nu poti sa te uiti numai la desene animate; ele sunt bune sa te destinzi sau sa ii invete pe copii lucruri despre care e bine sa (nu) fie facute! Dar viata are si aspecte extrem de serioase… pe mine ma intereseaza si acelea, chiar daca ar fi mult mai amuzant sa ma uit numai la desene animate or comedii… 😉

    Comentariu de Sorina — Martie 16, 2008 @ 15:11 | Răspunde

  8. @ionatan: Iata un exemplu de cum functioneaza liberul arbitru… 🙂
    Al meu a decis, pana la urma, sa il vad… 😉

    Comentariu de Sorina — Martie 16, 2008 @ 15:17 | Răspunde

  9. Pai e un film „foarte serios”!!….doar ca… este despre iubire,relatii umane ,cantec!

    Comentariu de Lorelei — Martie 16, 2008 @ 15:20 | Răspunde

  10. Atunci sa vezi (sau sa auzi)! când s-or ciocni arbitrii astia liberi! Se umple lumea de fluieraturi! 🙂

    Comentariu de ionatan — Martie 16, 2008 @ 16:49 | Răspunde

  11. Sursele la toate afirmatiile aflate in documentar le gasesti aici: http://www.zeitgeistmovie.com/sources.htm
    a aparut inca o versiune noua la zeitgeist cu unele mici adaugari: http://www.subtire.com/2008/03/14/zeitgeist-the-movie-remastered-final-edition-full-production/

    ~c.

    Comentariu de Cosmin — Martie 16, 2008 @ 22:11 | Răspunde

  12. Multumim pentru link-uri, Cosmine, si bun venit printre noi!
    Cred ca ar trebui sa mentionam – totusi – pentru cei care ar dori sa vada noua versiune, ca ea nu este titrata in romana… poate ca nu toata lumea cunoaste engleza (sau nu atat de bine)…

    Comentariu de Sorina — Martie 16, 2008 @ 22:34 | Răspunde

  13. Nu ma sperii si nu am intrebari. Nedumeririle sunt pentru necredinciosi. Eu cred in Isus. E domnul meu si e Dumnezeul meu. Singurul meu Mijlocitor. Singurul meu Mangaietor. Poti spune la fel?

    Comentariu de ionatan — Martie 17, 2008 @ 17:09 | Răspunde

  14. Cred ca intrebarea ta mi se adreseaza… sau era o intrebare pusa la modul general? Oricum, eu iti pot raspunde: EU CRED IN DUMNEZEU, mai intai de toate. Nu ma sperii sa aflu raspunsuri la intrebarile mele. Dimpotriva: le caut… Nedumeririle ar trebui sa fie pentru toata lumea; caci nu cred ca este un singur om care sa poata spune cu mana pe inima, in fata lui Dumnezeu: eu detin Adevarul…
    Multumit de raspuns? 😉

    Comentariu de Sorina — Martie 17, 2008 @ 18:56 | Răspunde

  15. Nu, Sorina, nu sunt multumit. Cred ca intelegi de ce. Atata timp cat Persoana Domnului Isus si dumnezeirea Lui sunt puse la indoiala si tratate ca in articolul tau si ca in filmul despre care vorbesti, este evident ca nu vorbim despre acelasi Dumnezeu.
    ISUS este Adevarul. Toti aceia care Il au pe El pot spune cu mana pe inima: eu detin Adevarul.

    Comentariu de ionatan — Martie 18, 2008 @ 08:07 | Răspunde

  16. Atata timp cat Dumnezeu este unul singur, cum putem vorbi despre Dumnezei diferiti?! Niciodata nu am inteles exprimarea asta; inseamna ca tu crezi ca este posibil sa existe mai multi Dumnezei, dintre care unul e al meu iar altul al tau?!
    Si daca pe Dumnezeu, asa dupa cum scrie si in Biblie, nu Il putem intelege, nu il putem cuprinde?! Cum sa avem certitudinea ca STIM care este ADEVARUL? Poate ca stim doar o parte a lui, dar nu putem afirma ca stim TOT ADEVARUL… Stim doar atat cat ni se ingaduie si cat putem intelege noi, muritorii, cu mintea noastra limitata… Dar asta nu inseamna ca le stim pe toate sau ca stim destul…

    Comentariu de Sorina — Martie 18, 2008 @ 10:00 | Răspunde

  17. Parerea mea e ca nu trebuie sa-L cauti in alta parte, decat inlauntrul tau.Daca nu L-ai gasit acolo, n-are rost sa mai cauti in alta parte, pentru ca nu vei gasi nimic.

    Comentariu de Matrice — Martie 18, 2008 @ 11:01 | Răspunde

  18. Ce mult mi-as dori sa-ti pot explica astfel ca tu sa poti intelege… Si sa o fac fara sa te ranesc… Dar nu se poate.
    Da, Dumnezeu e Unul singur. Unul in trei Persoane, spune crestinismul. Tatal, Fiul si Duhul Sfant una sunt. Acesta este Dumnezeul despre care vorbesc eu.
    Daca nu ar fi existat posibilitatea aparitiei de „dumnezei concurenti”, Legea nu ar fi strigat impotriva lor: „sa nu ai alti dumnezei inafara de Mine”.
    Ilie profetul a vazut spatele lui Dumnezeu si I-a auzit „susurul bland si subtire”. Asa L-a cunoscut El pe Dumnezeu. Apoi Dumnezeu L-a trimis pe Fiul Sau ca astfel toti oamenii sa-L cunoasca.
    Ioan 14:8,9  „Doamne” i-a zis Filip „arată-ne pe Tatăl, şi ne este de ajuns.” Isus i-a zis: „De atâta vreme Sunt cu voi, şi nu M-ai cunoscut, Filipe? Cine M-a văzut pe Mine, a văzut pe Tatăl. Cum zici tu dar: „Arată-ne pe Tatăl?”
    Tu poti crede ce vrei. Mie nu-mi rezolva viata un adevar partial. Mai mult: viata mea nu e decat o paranteza in vesnicia mea, atunci cand sunt una cu Adevarul absolut care e Isus Hristos! Nu ma crezi, incearca! „Gustati si vedeti cat de bun este Domnul!”

    Comentariu de ionatan — Martie 18, 2008 @ 11:07 | Răspunde

  19. Si inca ceva… nimeni nu se indoieste de existenta necuratului, sau cel putin eu nu am auzit sa se puna la indoiala acest lucru.Atunci, de ce s-ar pune la indoiala exsitenta Lui?

    Comentariu de Matrice — Martie 19, 2008 @ 10:24 | Răspunde

  20. VEZI CA E 11 SEPT, nu 9

    Comentariu de Alexandru Dumitraşcu — August 10, 2008 @ 15:43 | Răspunde

  21. Ai dreptate, Alexandru! Multumesc pentru observatie!

    Comentariu de Sorina — August 11, 2008 @ 10:03 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

