Mai in gluma, mai in serios… ;)

Martie 14, 2008

Darnicia saracului…

Filed under: d'ale vietii — Sorina @ 22:59
Tags: , , , , , , , , , , , ,

ZAMBILA - HYACINTHUS ORIENTALIS  

Astazi am avut o noua dovada a faptului ca tot omul sarac stie ce inseamna sa oferi…

In fiecare dimineata, in drum spre serviciu, trec pe langa Tanti Florareasa (cum ii spun eu): o femeie la cca 55 – 60 de ani, amarata, care mai intotdeauna imi ofera un zambet cand imi raspunde la salutul de “Buna dimineata!”, insotindu-l cu un respectuos “Saru’mana, domnita!”… Asa imi spune ea, desi e mai in varsta decat mine cu cativa ani buni… Nu cumpar in fiecare zi flori dar la cateva zile tot o fac; asa ca mi-am castigat titlul de “clienta fidela”… 😉Astazi, intorcandu-ma acasa dupa cateva drumuri in care toate au mers anapoda (mai sunt si din’astea, din pacate!), ma aud strigata din spate: “Domnita, domnita!”. Recunosc vocea si apelativul. Ma intorc si o vad venind spre mine cu doua fire de zambila pe care mi le intinde: “Astea-s pentru dv.”, imi zice, zambind… O privesc uimita si, ca sa nu fac vreo gafa, prefer sa o intreb: “Sunt cadou, pentru mine?!”. “Da”, zice, amuzata… Ii multumesc si (dupa ce reusesc sa-mi mai reduc dimensiunea ochilor) ii zambesc – la randu-mi – cu sufletul plin de recunostinta: pentru mine nu erau cine stie ce valoare, in bani; dar pentru ea probabil ca erau echivalentul  a 2 – 3 paini (nu mai mananc paine cam de mult asa ca nu prea mai stiu cat costa 😉  ); iar eu am apreciat valoarea gestului care a fost deosebit de important si frumos…

O femeie amarata, pentru care sunt – practic – o straina, o “clienta” si atat…

2 comentarii »

  1. De unde a se vedea că măreţia se ascunde în gesturi simple. Parcă ne mai trezeşte un pic din starea asta de nebunie generală.

    Comentariu de diogene73 — Martie 17, 2008 @ 08:54 | Răspunde

  2. Bun venit, domn’ Diogene! Ce facusi, omule, cu butoiu’ ala?! 🙂
    Exact asta a si fost motivul pentru care am facut postarea asta: e atat de placut sa mai intalnesti si astfel de gesturi simple dar atat de pretioase…

    Comentariu de Sorina — Martie 17, 2008 @ 18:46 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

