Mai in gluma, mai in serios… ;)

Februarie 17, 2008

How much is your blog worth? (Cat valoreaza blog-ul tau?)

How much is your blog worth?  Multumesc tuturor! Cred ca este un rezultat „de echipa”… eu asa il consider… 😉

Pentru o saptamana de existenta, cred ca e destul de „dolofan”… Doamne ajuta, in continuare! (Nu va temeti, chiar nu am de gand sa il vand! Niciodata! E „copilul” meu… E adevarat, are o gramada de „dadace” care au grija de el… 😉 Da, despre voi este vorba! )

Periodic, intentionez sa mai apelez la aceasta evaluare (acum, cat de corecta o fi, nu am de unde sti; dar vreau sa cred ca reflecta realitatea, macar in mare masura); suma trecuta acolo, impreuna cu postarile voastre, imi vor fi de ajutor in incercarea de a afla daca gandurile mele, reflectate in postari, prezinta interes pentru voi (sau nu).

Am dat nastere acestui „copil” cu intentia de a va dori sa „il tineti in brate”. L-am dorit un loc in care sa veniti cu placere, spre a va relaxa, a medita, a mai invata ceva, a impartasi din gandurile si experientele voastre…

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

