Mai in gluma, mai in serios… ;)

Februarie 16, 2008

What kind of blogger are you? (test de bloggereala)

Filed under: amuzament — Sorina @ 22:00
Tags: , , , , ,

What kind of blogger are you (test de bloggereala)     La anaayana „acasa” am gasit un test simpaticut (bine-nteles ca nu am rezistat ispitei de a-l incerca 😀 ); iata ce am obtinut (vedeti imaginea).
Acum, daca o fi real sau nu rezultatul testului… eu de unde sa stiu? In mod normal, ar trebui sa  aflu ce parere aveti voi, cei care (sper!) cititi postarile mele…
Tare sunt curioasa sa aflu…
Pentru cine nu stie engleza: „Esti un blogger cu spirit ascutit! (Nu va uitati urat la mine, EI au spus asta! 😉 ) Blogul tau da dovada de inteligenta, este intuitiv si intotdeauna se dovedeste o lectura de calitate. Apreciat cu adevarat de catre multi si depasit (calitativ) doar de putini.”
Acum vedeti de ce imi plac testele? Ma fac sa ma simt atat de bine, cand vad rezultatul!  😉  🙂

2 comentarii »

  1. Aham, de data asta a avut dreptate testul cam pentru toţi cei care l-au făcut şi au zis ce le-a ieşit 😀

    Comentariu de anaAyana — Februarie 17, 2008 @ 14:52 | Răspunde

  2. Sar’na! Sa inteleg ca rezultatul coincide cu realitatea?! 😉 Ma rog, parerea ta! 🙂
    Mi-as dori sa fie asa si pentru ceilalti… Mai astept, poate isi iau inima in dinti si imi spun ce le place si ce le-ar placea sa fie mai… altfel… 😉

    Comentariu de Sorina — Februarie 17, 2008 @ 14:56 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

