Mai in gluma, mai in serios… ;)

Februarie 13, 2008

Cu si fara…

Inteligenta, fara dragoste, te face pervers.
Justitia, fara dragoste, te face implacabil.
Diplomatia, fara dragoste, te face ipocrit.
Succesul, fara dragoste, te face arogant.
Bogatia, fara dragoste, te face avar.
Supunerea, fara dragoste, te face servil.
Saracia, fara dragoste, te face orgolios.
Frumusetea, fara dragoste, te face ridicol.
Autoritatea, fara dragoste, te face tiran.
Munca, fara dragoste, te face sclav.
Simplitatea, fara dragoste, isi pierde valoarea.
Vorbele, fara dragoste, te fac introvertit.
Legea, fara dragoste, te supune.
Politica, fara dragoste, te face egoist.
Credinta, fara dragoste, te face fanatic.
Crucea, fara dragoste, reprezinta tortura.
VIATA, FARA DRAGOSTE… ISI PIERDE SENSUL..
 
Am cerut putere… si viata mi-a dat dificultati pentru a ma face puternica.
Am cerut intelepciune… si viata mi-a dat probleme ca sa le rezolv.
Am cerut prosperitate… si viata mi-a dat un creier si muschi pentru a munci.
Am cerut sa pot sa zbor… si viata mi-a dat obstacole spre a le depasi.
Am cerut iubire… si viata mi-a dat oameni pe care sa ii ajut in problemele lor.
Am cerut favoruri… si viata mi-a dat potential.
Nu am primit nimic din ce am cerut… dar am primit tot ceea de ce aveam nevoie.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

