Mai in gluma, mai in serios… ;)

Februarie 10, 2008

Am inteles ca…

1. Viata e ca un sul de hartie igienica: cu cat mai putin ramane, cu atat mai repede se termina;
2. Ar trebui sa fim multumiti ca Dumnezeu nu ne da tot ceea ce Ii cerem;
3. Banii nu fac omul mai bun; adesea, e dimpotriva;
4. Lucrurile marunte, de zi cu zi, fac viata mai frumoasa;
5. In adancul sufletului, fiecare dintre noi doreste sa fie iubit si apreciat;
6. Dumnezeu nu a facut totul intr-o singura zi; de ce ai crede ca tu poti?
7. Ignorand ce nu iti place, nu schimbi nimic;
8. Dragostea, nu timpul, vindeca ranile;
9. Cea mai buna metoda de a evolua este sa fii inconjurat de persoane mai intelepte decat tine;
10. Orice persoana pe care o cunosti merita sa o saluti cu un zambet;
11. Nimeni nu e perfect, pana in momentul in care te indragostesti de el;
12. Viata e dura; dar tu trebuie sa fii si mai dur decat ea;
13. Sansele nu se pierd niciodata: cele pierdute de tine vor fi gasite de altcineva;
14. Daca sufletul ti-e plin de rautate, fericirea va alege un alt suflet in care sa salasluiasca;
15. Un zambet e cea mai ieftina si mai la indemana metoda de a-ti imbunatati aspectul;
16. Nu pot sa aleg cum ma simt; dar pot sa aleg cum exprim ceea ce simt;
17. Sa dai sfaturi doar in doua situatii: cand ti se cer sau cand viata cuiva depinde de ele.

34 comentarii »

  1. Frumos, mi-au placut, in special asta: Un zambet e cea mai ieftina si mai la indemana metoda de a-ti imbunatati aspectul.
    Bine te-am regasit 😉

    Comentariu de anaayana — Februarie 11, 2008 @ 17:26 | Răspunde

  2. Bun venit in noua mea „casa”! Inca nu am astupat toate gaurile din pereti, inca mai sufla vantul pe ici, pe colo, inca imi mai vad vecinii prin „stirbeala” gardului (a propos, am auzit ca am ajuns in lumea buna, cica i-as avea de vecini pe Iliescu si Nastase! 😉 ; asa mi-a soptit un ZAN), inca ma mai lumineaza un bec chior ne-protejat (nu te gandi la prostii, ma refeream doar la abajur! 😉 ), inca nu stiu ce mijloace de transport sa folosesc… dar, pana una-alta, e locsorul meu in care pot face nebunii sau lucruri bune, dupa cum mi-e pofta… Si mi-e tare drag sa imi primesc prietenii, chiar daca vom savura (sezand turceste, direct pe covor) un suc proaspat smuls pulpei unui fruct cu arome Dumnezeiesc-imbatatoare ori vom numara caloriile unei baclavale siroindu-si siropul… Dumnezeule, sa ma opreasca cineva! Chiar incerc sa tin regim!!!

    Comentariu de sorinalukacs — Februarie 11, 2008 @ 20:52 | Răspunde

  3. aha… acum am inteles ce voiai sa zici cu urmele…

    Comentariu de adrian — Februarie 12, 2008 @ 09:29 | Răspunde

  4. Sa inteleg ca „i-ai luat urma”? 🙂 „Bun venit, calatorule!” Sper sa te simti bine si sa iti doresti sa revii, cat mai des… 😉

    Comentariu de sorinalukacs — Februarie 12, 2008 @ 09:37 | Răspunde

  5. Meg Szep!

    Bine-nteles…ma intereseaza tot!!!!
    😉

    Comentariu de adrian — Februarie 12, 2008 @ 11:23 | Răspunde

  6. Szivesen segitek! 😉

    Comentariu de sorinalukacs — Februarie 12, 2008 @ 11:58 | Răspunde

  7. Foarte adevarat: Cea mai buna metoda de a evolua este sa fii inconjurat de persoane mai intelepte decat tine!

    Comentariu de dada — Februarie 12, 2008 @ 13:22 | Răspunde

  8. Sorina,
    nu te obosi prea tare… nu stiu decat cateva cuvinte ;-). Sunt nascut in sud, in Arges, desi traiesc la Satu Mare.

    Comentariu de adrian — Februarie 12, 2008 @ 13:57 | Răspunde

  9. Nu ma obosesc, imi face placere… 😉 Am vazut ca ai nume romanesc; dar, daca tot ai aruncat manusa… 🙂 (daca nu ai inteles ce am scris: TE AJUT CU PLACERE)

    Comentariu de sorinalukacs — Februarie 12, 2008 @ 14:27 | Răspunde

  10. Multumesc!
    Te esti din Braila? Daca da, cum de ai nume unguresc? Daca nu, de unde esti si cum de am inteles eu ca esti din Braila? 😉

    Comentariu de adrian — Februarie 12, 2008 @ 15:33 | Răspunde

  11. Ai inteles bine: si ce ai inteles, si ce nu ai inteles… Da-mi voie sa fiu femeie (totusi! 😉 ) si sa am si eu micile mele secrete… 🙂

    Comentariu de sorinalukacs — Februarie 12, 2008 @ 15:49 | Răspunde

  12. Cum am mai zis si cu alte ocazii, „desi vorbesti pe inteles, eu nu te pot pricepe”. Mergand totusi pe logica… iata cum cred eu ca stau lucrurile:
    1. Esti din Braila
    2. Daca esti casatorita, esti casatorita cu un maghiar
    3. Daca nu esti castorita, tatal tau e maghiar.
    4. V-ati mutat de curand acolo (inca nu ai despachetat tot)- Valabil pentru ambele variante 😉
    Am I right?

    Comentariu de adrian — Februarie 12, 2008 @ 16:28 | Răspunde

  13. Keep trying… 🙂

    Comentariu de sorinalukacs — Februarie 12, 2008 @ 17:01 | Răspunde

  14. Oricum, pe aproape sunt… chiar daca te-ai mutat de curand la Bucuresti (doar esti vecina cu Nastase) 😉
    No, ce zici?

    Comentariu de adrian — Februarie 12, 2008 @ 17:32 | Răspunde

  15. Nu m-am mutat de curand in Bucuresti si sunt vecina cu Nastase numai pe wordpress 🙂 (n-am eu banii aia, din pacate!). No, nu fu nici acum… 🙂

    Comentariu de sorinalukacs — Februarie 12, 2008 @ 17:36 | Răspunde

  16. Deci esti mutata in Braila.
    Esti casatorita cu un maghiar si parintii tai sunt tot maghiari.
    Am inceput permutarile 😉
    Ai mers acolo cu repartitia, dupa faculatate, impreuna cu sotul. Ai legaturi stranse cu „vinul”.
    Ce mai, daca nici acum…

    Comentariu de adrian — Februarie 12, 2008 @ 17:44 | Răspunde

  17. OK, jucam „centrate”; singura „centrata” e chestia cu vinul… (asta era sigura, doar am scris despre asta 😉 ) 🙂

    Comentariu de sorinalukacs — Februarie 12, 2008 @ 18:18 | Răspunde

  18. 🙂 🙂 Acum pot spune bine te-am regasit in noua „casa” Mai treceam prin fata vechii tale casute. Tot de acolo am aflat locul tau natal si unde stai acum. Poate si Adrian de acolo te stie. O sa revin pe aici pentru sfaturi prietenesti. Astea nu se cer, se ofera cu sufletul.

    Comentariu de cristal — Februarie 12, 2008 @ 18:28 | Răspunde

  19. Bun venit, Cristal-clear! 🙂 Ma bucur ca nu m-ai (te-am) pierdut! 😉 Sfaturi dau si accept cu draga inima, oricui are nevoie si de la oricine simte ca imi poate da! Daca ai nevoie, da-mi doar un hint (privind subiectul) si… lasa pe mine… 😉

    Comentariu de sorinalukacs — Februarie 12, 2008 @ 19:05 | Răspunde

  20. @adrian: Uite, pentru ca se pare ca te atrag jocurile de genul asta (sa descoperi ceva, cu ajutorul logicii), ti-as propune altceva: ce ai zice sa cautam probleme de perspicacitate pe care sa le propunem tuturor prietenilor nostri care imi vin in vizita? Cred ca ar fi mult mai distractiv si instructiv, totodata… Nu cred ca este atat de important sa descoperi din ce motiv port numele pe care il port… 😉 Dar ar putea fi mult mai placut si distractiv sa ne unim fortele, in cautarea dezlegarii unei probleme de logica (am o adevarata slabiciune pentru ele, recunosc!). Cum am vazut ca se spune pe alte bloguri: ti-am aruncat leapsa (= provocarea), o accepti? 🙂

    Comentariu de sorinalukacs — Februarie 12, 2008 @ 20:37 | Răspunde

  21. Aha! Aplici principiul: daca nu-l poti lamuri, deruteaza-l! 😉

    Comentariu de adrian — Februarie 12, 2008 @ 22:09 | Răspunde

  22. Nu ca nu pot, ci nu vreau (asta imi aduce aminte de un banc cu ORI NU STIE, ORI NU POATE, ORI NU VREA 🙂 ).
    Oricum, m-ai convins: esti perseverent, ai umor si stii sa dai dovada de fair-play cand pierzi jocul! Tot respectul! 🙂
    Asadar: ce zici de propunerea mea? Era serioasa…

    Comentariu de sorinalukacs — Februarie 12, 2008 @ 22:38 | Răspunde

  23. Asa zici tu?
    😉
    Ai sa fii surprinsa…

    Comentariu de adrian — Februarie 12, 2008 @ 23:12 | Răspunde

  24. Hmmmm… sa inteleg ca nu renunti?! Macar am incercat, nu?… 😉
    Cred ca am priceput si de ce nu ai purtat dialogul asta in subiectul „Despre mine”: pentru ca tot speri sa poti spune si tu AM INTELES!!! 🙂 🙂 🙂

    Comentariu de sorinalukacs — Februarie 12, 2008 @ 23:22 | Răspunde

  25. Nu! E altceva… mai ai 2 incercari 😉

    Comentariu de adrian — Februarie 13, 2008 @ 08:35 | Răspunde

  26. Hmmmm… Chestia cu perseverenta e deja dovedita. Raman umorul si fair-play-ul. Sa inteleg ca nu stii sa pierzi? Uneori, e mare lucru sa poti face asta (si nu inseamna neaparat ca esti un invins, ci, dimpotriva: iti trebuie multa putere sa faci asa ceva 😉 )

    Comentariu de sorinalukacs — Februarie 13, 2008 @ 09:07 | Răspunde

  27. Eu zic ca e vorba de sinceritate. Subiectul „Despre mine” , adica despre tine, l-am vazut ulterior. Deci e mult mai simplu decat ai crezut. Poate de aceea nu ai ghicit.
    Sa vedem cum functioneaza fair-play-ul la tine.
    Nu e vorba de cine castiga sau pierde. Nu eram in nici un concurs. Voiam numai sa te cunosc.
    Nu insist, daca te deranjeaza. 😉

    Comentariu de adrian — Februarie 13, 2008 @ 09:41 | Răspunde

  28. Nu era vorba de deranj, sa nu dramatizam! Dar sunt convinsa ca putem gasi subiecte mult mai interesante pe baza carora sa discutam! Din cate stiu, dau dovada de (prea) mult fair-play! Dar sunt unele lucruri personale care consider ca nu e necesar sa le discut aici (altfel, ti-as fi raspuns foarte clar, din prima). Nu sunt persoana publica, destinul tarii asteia nu depinde de sursa numelui meu de familie… atunci, de ce sa fac tam-tam pe tema asta?! Cred ca ma poti cunoaste mult mai bine discutand teme mai „inteligente”… sunt foarte multe tipuri de subiecte care ma intereseaza (lista lor de aici, de pe blog, este abia la inceput). Iar sinceritatea poate fi reala dar cu anumite limite, totusi: imi rezerv dreptul sa nu iti raspund chiar la ORICE intrebare, din cel putin doua motive (1. nu te cunosc; 2. discutiile noastre sunt, totusi, publice: chiar daca te-as cunoaste pe tine, nu ii pot cunoaste pe toti cei care citesc acest blog). Cred ca asa e si de bun-simt, sa pastram anumite limite ale intimitatii… Nu m-am suparat ca ai insistat, a fost ca un joc; dar cred ca nu are nici o relevanta raspunsul pe care il cauti… cu atat mai mult, cu cat nu ascunde nici o chestie iesita din comun… 😉 Sunt convinsa ca ai inteles ce am vrut sa spun!
    Chiar mi-ar face placere sa alegi o alta tema pe care sa discutam, vad ca poti purta un dialog… hai sa incercam! 🙂

    Comentariu de sorinalukacs — Februarie 13, 2008 @ 10:01 | Răspunde

  29. Simt, oare, un pic de „agasare” in tonul tau?
    Am reusit? 😉

    Oricum, iti respect intimitatea si asa cum ziceam, nu mai insist. Am inteles perfect ce ai vrut sa spui.
    Am lasat vreodata impresia ca nu pot purta un dialog?

    Tema noua:
    Ce m-ai intreba daca as fi persoana publica?

    Comentariu de adrian — Februarie 13, 2008 @ 10:16 | Răspunde

  30. Nu, nu ai reusit! 😛 😉 Nu ma enervez atat de usor (si, oricum, nu ai vrea sa fii in preajma mea cand se intampla asa ceva 😉 )! Dar mi-e teama ca devenim plictisitori, if you know what I mean! 😉
    Dimpotriva, sunt convinsa ca poti purta un dialog! De aceea te si invit la unul, dar pe o alta tema (iti dau voie sa alegi! 🙂 )
    Enjoy it!

    Comentariu de sorinalukacs — Februarie 13, 2008 @ 10:22 | Răspunde

  31. Scuze, nu vazusem tema noua… Imi place! O sa iti raspund deseara (acum am urgente mari de tot!) 😉

    Comentariu de sorinalukacs — Februarie 13, 2008 @ 10:41 | Răspunde

  32. Hmmmm…. credeam ca ai vrei sa abordam tema noua… vad ca ai facut alt post…ma simt tradat;-)

    Comentariu de adrian — Februarie 13, 2008 @ 22:38 | Răspunde

  33. sau mai bine zis….folosit

    Comentariu de adrian — Februarie 13, 2008 @ 22:39 | Răspunde

  34. Nu ai ABSOLUT NICI UN MOTIV sa te simti asa! Am ridicat manusa aruncata de tine si am facut-o in public; de ce nu vrei sa postezi acolo? Eu am avut curajul! De fapt, nici nu sunt atat de greu de respectat conditiile, zic eu… 😉 Am creat un nou post TOCMAI pentru ca ideea ta mi-a placut foarte mult; si poate, cu ocazia asta, reusim sa ii mai cunoastem un pic si pe altii (daca nu se vor teme, cumva, sa raspunda), Ce zici? Postezi acolo? Raspunzi intrebarii/lor? 😉

    Comentariu de sorinalukacs — Februarie 13, 2008 @ 22:53 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

