Mai in gluma, mai in serios… ;)

Februarie 6, 2008

Despre eveniment – episodul 2

Cezar Ioan

In sfarsit, am reusit sa obtin fotografiile de la degustarea pe care firma noastra a realizat-o in urma cu aproximativ o saptamana! Greu, dar zic eu ca a meritat…

Dupa cum am promis, va voi prezenta cateva persoane pentru care am o apreciere deosebita. Nu fac parte dintre colegii mei (=angajatii firmei), ca sa nu nedreptatesc pe nimeni; in plus, nu stiu daca oricare dintre ei ar fi incantat sa fie facuti publici pe acest blog, asa ca voi incerca sa evit orice nemultumire (cel putin, din acest punct de vedere).

Persoanele la care ma voi referi sunt persoane publice si colaboratori ai nostri, la unele proiecte. Vi-i voi prezenta asa cum ii vad eu (daca gresesc cu ceva, ii rog in avans sa nu se supere!). Ultima fotografie va fi…surpriza. Cand va aparea aceasta si in ce va consta? Cine citeste, va afla… 😉

Primul „personaj” al acestei serii (care voi face tot posibilul sa nu fie plictisitor de lunga si, in plus, sper sa fie cat mai interesanta) se numeste Cezar Ioan si este jurnalist.

Presupun ca multi dintre voi ati auzit acest nume; pentru cei care – totusi – nu il cunosc (ori il cunosc prea putin), iata cum il prezinta Wikipedia:

Cezar Ioan este jurnalist profesionist din 1994 şi a lucrat la Mediafax, Ziua, Ziarul de Cluj, Gazeta sporturilor (Trustul Ringier).

Este editor al primei publicaţii lunare despre vin, suplimentul lunar Connaisseur, distribuit gratuit la nivel naţional impreună cu ziarul Ziua (2002-2005).

Cezar Ioan a fost membru în juriul Concorso Enologico Internazionale, Verona – 2005 (Italia) si este membru fondator al clubului „Presa de vin”, recunoscut ca fiind cel mai activ ziarist care scrie despre vinuri în România.

De asemenea, este liderul revoluţiei Pleşcoi, o mişcare slow food care promovează tradiţiile şi gastronomia românească.
Personal, l-am cunoscut cu aprox. 1 an in urma; dar colaborarea noastra a devenit mai stransa in urma cu vreo 3 luni, cand am inceput sa fim implicati in aceleasi proiecte. Din cate am reusit sa il cunosc pana acum: este un om caruia ii place sa vorbeasca (Slava Domnului, are si despre ce!), fiind de o comunicativitate delicioasa; aproape mereu l-am vazut razand (si, credeti-ma, are un ras care tasneste din adancurile sufletului, nu te poti abtine sa il insotesti in atmosfera de veselie pe care o emana); are o minte in permanenta miscare (nu stiu de unde ii vin ideile; dar se pare ca, acolo de unde vin, densitatea lor pe unitatea de suprafata e atat de mare incat – probabil – destul de des „cele mai inghesuite” simt nevoia sa tasneasca spre suprafata , spre deliciul interlocutorului); l-am perceput ca pe un om deosebit, cu mult bun simt, cu o etica bine definita, un om foarte pasionat de meseria lui si de „copilul” pe care l-a nascut – site-ul www.vinul.ro – de care este foarte mandru si (cred eu) de-a dreptul indragostit.

Cam atat, cred ca e mai mult decat suficient… In urmatorul post, un nou personaj, o noua descriere…

2 comentarii »

  1. Multumesc frumos, Sorina, imi vine sa roshesc, imi faci prea mare cinste 🙂
    Sunt sigur ca altii care ma cunosc nu vor fi de acord cu tine, in aceasta caracterizare, care pe mine nu poate decat sa ma onoreze.
    Multumesc si spor in continuare!

    Comentariu de Cezar — Februarie 11, 2008 @ 11:30 | Răspunde

  2. Un om imbujorat e un om sanatos, zic eu! 😉 Cinste ti-oi face cand te-oi prinde la discutia aia cu care ma tot ameninti (ah, abia astept sa o „savurez”! Daca nu cumva o sa ma pasca o „indigestie” dupa ea – prietenii stiu de ce! 😉 ) OK, imi iau inima in dinti si te astept cu mare placere, atat aici, ca oaspe pretios, cat si la „locul de corvoada zilnica” – e adevarat, nu e chiar mereu atat de rau… 😉 Uneori e chiar placut… rau de tot! 🙂
    Cei care nu sunt de acord cu parerea mea, sunt invitati sa spuna si „de ce?”; eu asa te vad, asa te stiu… Parerea mea! 😉
    Sa dea Dumnezeu sa fie cu spor ceea ce am inceput aici! Si nu numai…

    Comentariu de sorinalukacs — Februarie 11, 2008 @ 20:58 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

