Mai in gluma, mai in serios… ;)

Februarie 2, 2008

Despre eveniment – episodul 1

Filed under: d'ale vietii — Sorina @ 19:52
Tags: , , , , , , , , ,

Cum Murphy nu doarme niciodata, normal ca nici eu nu puteam sa scap de el! Dupa ce ca abia am asteptat sa pot posta pe blog, am fost obligata sa stau fara net (din nou!) timp de cca 20 ore! Incep sa ma scoata din sarite rau providerii astia!…  😦

Ma rog, o sa trec peste asta (sunt sigura ca nu sunt singura care ii injura!)…

Firma la care lucrez (Carl Reh Winery) se ocupa de vinuri (productie si comercializare); asadar, toate evenimentele noastre se leaga de acest produs. Saptamana aceasta am organizat o lansare a unor vinuri din import (bune sunt, dom’le! Si asta v-o spune cineva care nu prea le are cu bautura! ). Asa m-am ales eu cu o „carca” de sarcini, destinate desfasurarii acestui eveniment. Ocazie cu care mi-au mai iesit niste peri albi (ca si cum nu aveam deja destui!  SSSSTTTT! Sa nu ii spuneti sefei mele! 😉 ); dar, cand imi pierdusem orice speranta sa le mai vin de hac, s-a intamplat… o minune (probabil) si totul a iesit bine; ba, in plus, ne-am si distrat, pe langa faptul ca am muncit! Asadar, doi iepuroi doborati cu un singur foc de pusca!  Si au fost ditamai sholdanii, daca ma gandesc bine…

Voi incerca sa postez cateva fotografii (dar va trebui sa le prelucrez intai ca sunt mult prea mari si nu ma lasa sa le incarc), cat mai semnificative… ca sa va puteti face o idee, nu de alta… Dar asta va mai dura un pic… Rabdare… 🙂

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

