Mai in gluma, mai in serios… ;)

Ianuarie 31, 2008

I’m back!

Filed under: d'ale vietii — Sorina @ 18:58
Tags: , ,

Am lipsit vreo 2-3 zile pentru ca am fost deosebit de prinsa la serviciu si nu prea am mai avut timp nici sa dorm, macar strictul necesar!… Asa ca, oricat mi-am dorit sa mai ajung si pe aici… chiar nu mi-a reusit… 😦 Dar, per total, pot sa spun cu mana pe inima ca a meritat efortul…

Au fost cateva zile de mare intensitate, cu multe surprize (unele mai placute, altele mai putin). Am cunoscut oameni noi, am cunoscut mai bine oameni pe care ii stiam deja, am reusit sa duc la capat lucruri de care ma indoiam sincer ca vor iesi asa cum trebuie, am reusit sa ma supar pentru lucrurile care erau facute alandala de altii si mi se asezau mie de-a curmezisul spitzelor… ce sa mai zic: mi s-au intamplat multe, foarte multe…

Astept fotografiile, sa le postez una cate una si sa va comentez cate ceva, pe marginea lor. Am si o surpriza mare 🙂 (cel putin, pentru mine a fost un mare motiv de bucurie!), colegii mei stiu despre ce este vorba!  Ma refer la colegii care au participat la eveniment (veti afla despre ce e vorba, la momentul potrivit!)…

Asadar, mai aveti inca un pic de rabdare, va rog! De maine intru din nou in paine! 😉

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

